Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2012 02:02 - ЯВНО СЪМ СЪВЪРШЕНО ЛУД?!
Автор: bainiki Категория: Други   
Прочетен: 1758 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 10.04.2012 11:54


  imageimageimage Стоя и си мисля. Ами аз навярно съм съвършено луд! Хората лъжат, печелят пари, чукат нещо / на врата, дърво, кози или пък друго по реално, желано и нормално - бих казал жени може би ... /.
Светът се промени, но в каква посока? - В добра или в зла? Защо жените харесват хората с парите, които в повечето случаи не са добри, бих казал даже зли, а може би необразовани и олигофрени! Къде се крие щастието и любовта? - Кажи ми ти жена красива? Защо така?! Явно те движи интереса но към какво, към феса и интереса? Осъзнаваш ли го? Явно не, защото фолк певиците не са една и две - нали така / бих казал "Мама им да еба", / за което се извинявам /? А я им виж живота - до кога са те добре? Докато са красавици млади а после като станат курви стари? Какво правят? Почват да се излагат и направо оглупяват и на олигофрени се предлагат. Ти красавице добра и млада, я добре си помисли, къде отиваш ти сега и какво ще стане след няколко години когато остарееш и надебелееш? Това е съдба за всички нас. Има начини да продължим младостта. Това са Хата Йога, спорт и разни други неща. Знаеш ли това? Ако не - то чети и питай! Ева и Адам са живели около 900 години. Има и други неща, бих ги нарекъл вещества. Ще кажа най - елементарните: антиоксидантите. Това са витамин Е и витамин С. Има магданоз, за запазване на зрението до сто години, има зелен чай който пият хората от хиляди години, но ние не - защо не знам! Простотия явно някаква отново. Какво да питам повече не знам. Защо българките така оглупяха ...? А пък българите млади пият хормонални вещества от които ще останат без мъде / извинете / тоест без желание към жените и без деца. Аз съм майстор на спорта на 400 метра и мисля, че разбирам някои от тези неща. Кажи ми ти жена красива / всички жени са красиви по свой начин и всеки харесва своя идеал мисловен и от Господ може би заложен /. Защо така се получи?! Кой от нас със Вас ще сполучи? Вече не знам. Но когато парите се намесят то влиза в заговора интереса, алкохола и други вещества и жената става една ... ... Тя си знае! После страда, но за сега времето върви в една посока тоест напред, дано успеем да го върнем назад. Това се мъча от години - и какво - ще съм вечно млад и грешките ще си оправя а на вярно Вие и! Нали така? Вече няма да има карма и съдба, а нашето решение ще владее нашето прегрешение и света може би! Надявам се да е така? 
 Николай Николов     Публикувано от Николай Николов в 10:35:00imageimage



Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bainiki
Категория: Други
Прочетен: 1820390
Постинги: 455
Коментари: 936
Гласове: 1328
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031