Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2012 20:31 - ЗДРАВЕЙТЕ ПИЧОВЕ И.....
Автор: bainiki Категория: Други   
Прочетен: 3642 Коментари: 3 Гласове:
8

Последна промяна: 12.12.2012 09:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image   Здравейте пичове и пички!  Как сте ?! Добре ли я карате…? Знам какво ще ми кажете :   - караме я, караме я някак си, даже добре си я караме! Но какво карате Вий… ?! Живота си, или просто ей така…. времето да мине някак си! И аз я карах добре, ..е .. не чак толкава добре, но я карах някак си! Но…поне съм си ПИЧ може би и неадекватен, но вземам решения и ги изпълнавам, не ме е страх от нищо - то моя живот май вече си отмина....... и просто духнах съдбата си някак си! И сега?! Какво да Ви  кажа ? - Бих  Ви казал: Пак си проиграх моята тъпа съдба, -  мама му да еба! Но всеки човек има праг на изържливост. Аз преминах този праг и пак се отзовах отново сред несретниците… Явно такава  е моята съдба! Скъсах се от бачкане за някакаква нищожна заплата… преди това съм работил от оператор, през началник смяна, та чак до Дубна, и какво се оказа???? – Хвърлят ме там където много малко хора ще издържат. Аз съм издържлив и на времето ме наричаха "железния", но и желязото омеква, когато мине закалката. То по принцип си е меко, но с въглерод става сталь - 45! Ако бях клошар /никога не е късно за това/, то щеше да ми е кеф! Но … аз мислих, мислих и размислих, и реших, и казах!!! – Баста! Знам, че това ще ме отхвърли в началото, но ми омръзна да съм слуга … А дали имам избор?!  …Оказва се, че не! И то  За съжаление САМО МОЕ…! Много  ме е яд, че толкова учих…, Ама много...!!!  Сега  това е нещо неадекватно, защото днес се дават дипломи срещу пари… примерите ще ги видите по телевизията! Какво повече…. Ега ти Държавата, ега ти законите, ега ти милионерите фалшиви... Не се оплаквам, но ме е срам от нашия тъп, с робска психика,  и ракиджийкски народ… Писах, говорих, говорих – но нищо адекватно като отговор няма...  Какво повече мога да направя?! –Нищо!!!!!... Ако напиша нова конституция, или нова философска доктрина, то няма кой да я прочете, защотото просто никой не чете! По принцип е виновна еврейската банкова система... Да така е... проверете! Тя съсипва даже и САШ, а да не говорим за Русия и нас!!! Всяка сутрин слушам новинине по БТВ, и за един ден лошите новини са толкова колкото трябва да са за една година… Бизнес, крадци , депутати, министри,  ами то е все едно – КРАДЦИ И ИЗРОДИ! Ужас…!!!!!! Мама им да еба!!!   И какво следва... май ще трябва да изчезна от България…/ ако не умра преди това/ но това е  решение само за мен!?   А за моите родители?!... А за моето семейство? … И стоя,  /по принуда/ и си мисля! – Какво да правя?!?!   Не искам да си зарежа роднините за моя кеф... Стоя и мисля... И може би ще заспя, умра или ще стана алкохолик – просто съдба…. Кое е по  -  добре..... ?!!!  Вече май не знам! Помогнете ми със своите мисли Вие! Кажете нещо! Съудете се... Събуди се скъпи мой народ!!!!! Помислете ....ако сега сте млади, то какво ще стане след десет години с Вас???! Питай те ме и може би ще ви отговоря - знам ли?! И аз сам на кръстопът ! Какво остава?! Да крада по софтуерен път електричество и по по-елементарен вода. Просто тези сметки и липса на работа ме съсипват физически, не духовно, но аз желая, както и вие нормален без десетки измислени лихви живот. Нима не е така?!!Може би ще ви отговоря на въпросите и,то само  ако мога!!!  Успх в сегашния тъп  живот Ви желая!
Николай Николов



Гласувай:
8


Вълнообразно


1. roxys - Жалко
11.12.2012 13:09
Няма,такова робско племе като нас Българите!
цитирай
2. cicero7 - Интерсно какво точно искаш ти? Н...
11.12.2012 13:58
Интерсно какво точно искаш ти? Някой да ти дава пари, ей така за да си харчиш и да водиш един безгрижен живот? Да бъдат разстрелян всички хора, които имат повече от теб и тук не става дума само за пари? Има една мисъл на Кант, която е подходяща за хора като теб - "Свободата е не само висша ценност, но и непосилно бреме за човека. Защото свободата е и отговорност. За да е свободен един човек трябва не само да взима независимо своите решения, но и да осъзнава следствията от тях. Всички хора се стремят към свободата, но повечето от тях не са достигнали зрелостта да бъдат свободни, т.е да бъдат независими, рационални, обективни."
цитирай
3. bainiki - КАКВО ИСКАМ ЛИ?!
11.12.2012 15:43
ИСКАМ СПРАВЕДЛИВ ЖИВОТ ЗА ЦЕЛИЯ НАРОД, ДА ИЗГОНИМ МВФ И НАТО, ДА НЕ РОБУВАМЕ НА САЩ, ДА СЕ МАХНЕМ ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ И ДА СИ ПУСНЕМ ОТНОВО СПРЕНИТЕ БЛОКОВЕ НА АЕЦ "КОЗЛОДУЙ". ДА ВЪЗСТАНОВИМ ИКОНОМИКАТА СИ КОЯТО БЕШЕ УМИШЛЕНО СЪСИПАНА И ДА СЕ ИЗЗЕМАТ ПАРИТЕ ОТ ТЕЗИ МИЛИАРДЕРИ И МИЛИОНЕРИ, КОИТО ВИЕ ЗНАЕТЕ КАК СТАНАХА ТАКИВА.. И ПОМНИ - АКО СЕГА СИ ДОБРЕ, ТО СЛЕД ВРЕМЕ НЯМА ДА Е ТАКА. ИСКАМ КАТО РАБОТЯ ДА ИМАМ НОРМАЛНО ЗАПЛАЩАНЕ, ЗАЩОТО 300 ЛЕВА СЕГА СЕ РАВНЯВАТ НА ПО-МАЛКО ОТ 30 ЛЕВА ПРИ БАЙ ТОШО! НИМА НЕ ВИЖДАШ, КАК БАНКИТЕ И МОШЕНИЦИТЕ СЪСИПАХА ХОРАТА КОИТО ИЗГРАДИХА БЪЛГАРИЯ, А ОТ НЕЯ СЕГА НЕ ОСТАНА НИЩО, ОСВЕН ЕДНА 5 ПРОЦЕНТНА КАСТА ОТ САМОЗАБРАВИЛИ СЕ ИЗРОДИ. КРАДЦИ И МОШЕННИЦИ, - КАКТО ИСКАШ ТО ТАКА ГИ НАРЕЧИ! И НИКАКВА СИСТЕМА - НИТО ОБРАЗОВАНИЕ, НИТОЗДРАВЕОПАЗВАНЕ НИТО ПРАВОСЪДИЕ, НИТО ПРАВИТЕЛСТВО, НИТО ПОЛИЦИЯ РАБОТЯТ НОРМАЛНО! ПЪЛНО С ЧИНОВНИЦИ БЕЗ ОБРАЗОВАНИЕ, КОИТО САМО ЖИВУРКАТ, А ВСИЧКИ ДРУГИ НОРМАЛНИ ХОРА СТРАДАТ.. ДАЖЕ И ЦЪРКВАТА Е ТАКАВА. КАКВО ПОВЕЧЕ ДА КАЖА?! ТО КАТО МИНЕШ ГРАНИЦАТА ДОРИ С МАКЕДОНИЯ СЕ ВИЖДА РАЗЛИКАТА ОГРОМНА....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bainiki
Категория: Други
Прочетен: 1825101
Постинги: 455
Коментари: 936
Гласове: 1328
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930