Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2013 10:02 - ПЪТЕШЕСТВИЕ ВЪВ ВРЕМЕТО
Автор: bainiki Категория: Други   
Прочетен: 2633 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 16.03.2013 10:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

ПЪТЕШЕСТВИЕТО ВЪВ ВРЕМЕТО НЕ Е ФАНТАСТИКА!  ЗАЧЕСТЯВАТ СЛУЧАИТЕ НА ТАКИВА СЪБИТИЯ ОСОБЕНО ВЪВ ДНИТЕ КОИТО ЖИВЕЕМ, КАКТО СА ПРЕДВИДИЛИ ДРЕВНИТЕ МЪДРЕЦИ. ОКАЗВА СЕ, ЧЕ ВРЕМЕТО НЕ Е ПОСТОЯННА ВЕЛИЧИНА КАКТО СИ МИСЛЕХМЕ ДО СКОРО. ПЪРВИ ОТКРЕХНА ТАЗИ ТАЙНА АЙНЩАЙН. ОСВЕН ТОВА В ПОСЛЕДНИТЕ ГОДИНИ СЕ ОТКРИ, ЧЕ ТО  ИМА И КООРДИНАТИ - X, Y, Z ... ИЛИ БОГ ЗНАЕ КОЛКО, СЪЩО КАКТО И ПРОСТРАНСТВОТО. ОТДАВНА СЕ ЗНАЕ, ЧЕ ПРОСТРАНСТВОТО НЕ Е САМО ТРИИЗМЕРНО, КОЕТО НИ Е ДАДЕНО ЗА ВИЖДАМЕ. ДАЛ СЪМ В БЛОГА СИ ПРИМЕРИ ЗА  4, 5, 6  ТА ЧАК ДО 11 ПРОСТРАНСТВЕНИ ИЗМЕРЕНИЯ, ДОКАЗАНИ ОТ НАУКАТА, ПО - СКОРО ОТ МАТЕМАТИКАТА.  КОЙ СТОИ ЗА ЗАД ТЕЗИ ПОЗНАНИЯ И ИЗМЕНЕНИЯ?! ДАЛИ СА ПРИРОДНИ ЯВЛЕНИЯ ИЛИ СА ПРЕДИЗВИКАНИ "ИЗВЪНЗЕМНИ",  ИЛИ ОТКАСТА ВЛАДЕЕЩА ХИЛЯДОЛЕТНИТЕ ПОЗНАНИЯ И КРИЕЩА ГИ ОТ НАС! ЗА КАКВО И С КАКВА ЦЕЛ?! ВЕЧЕ ИМА СТОТИЦИ МЕСТА ПО СВЕТА И СТОТИЦИ ФИЛМИРАНИ НЕЩА С ТЕЗИ СЪБИТИЯ! ЕДНО ОТ ПЪРВИТЕ ФИЛМИРАНИ И ОПИТНО ДОКАЗАНИ ПРЕМЕСТВАНИЯ ВЪВ ВРЕМЕТО Е ТОВА С ИЗЧЕЗВАНЕТО НА ЕДИН КОРАБ ОТ ФЛОТИЛИЯТА НА САЩ ОЩЕ ПРЕЗ 60 ГОДИНИ И ТО Е НАПРАВЕНО С ТАКАВА ЦЕЛ. ТАКОВА НЕЩО Е ИЗВЪРШИЛ ПРЕДИ ТОВА И НИКОЛА ТЕСЛА, НО ТЕЗИ СЪБИТИЯ СА САМО НАПОМНЯНЕ ЗА ДА РАЗБЕРЕТЕ, ЧЕ НЯКОИ "ТАЙНИ" СЕ ЗНАЯТ И КРИЯТ! ТОВА КОЕТО ЩЕ ВИДИТЕ В ТОЗИ ФИЛМ КОЙТО Е НА БЪЛГАРСКИ ЕЗИК ОБХВАЩА СЪБИТИЯ ОТ ПОСЛЕДНИТЕ ГОДИНИ!

ВСИЧКО ТОВА МОЖЕ ДА ВИДИТЕ ПО-РАЛНО - ТУК!

ЖЕЛАЯ ВИ ПРИЯТНО ГЛЕДАНЕ, СЛУШАНЕ И ОСЪЗНАВАНЕ!

НИКОЛАЙ НИКОЛОВ







Гласувай:
4


Вълнообразно


1. allvin - ,,Пази Боже,сляпо да прогледа!!!"
16.03.2013 11:40
,,Пази Боже,сляпо да прогледа!!!" е разказ от Иван Вазов и сигурно е известен на по-голямата част от блогърите тук,а който не го е чел,значи му е време точно сега да си повиши още малко културата. Темите за Времето,Пространството и много от другите Тайни на Вселената ще започнат да ни се откриват чак в бъдещата цивилизация,а в днешно време човек да се мъчи да навлезе в Света на тези тайни е все едно аз да се мъча да изкача Еверест по сандали и фланелка с къси ръкави - излишно е да казвам повече каквото и да е било,но искам само да допълня,че човек ако реши да навлезе в света на тези тайни,използвайки древни знания от рода на системата йога и други подобни, ще попадне накрая под властта на злото,защото тези системи са като ,,Всевластният Пръстен" от книгата на Толкин ,,Властелинът на Пръстените" - дават ти познания,сила и мощ,надхвърлящи далеч познанията на останалите хора,но накрая попадаш под ръководството на силите на злото,защото те няма да позволят тези знания да бъдат използвани срещу тях;и човек трябва да избяга веднага от това поле на знанието,защото ще бъде или убит,или става като тях. Аз самият едно време бях започнал да навлизам с голям ,,хъс",енергия и устрем в системата йога,но Бог чрез един друг човек - Христо Гешанов(старши),ме предупреди да зарежа всичко това и да ,,избягам" и точно това и направих. Не че Христо ми е казал директно това,но просто ми разправи как почти всички хора,навлезли дълбоко в тези системи получавали психични изменения и това ми беше достатъчно да зарежа всичко. Чак месеци по-късно при анализите на този момент от живота ми разбрах,че всъщност самият Бог ме е предупреждавал,но без насилие,като ми предостави възможността аз самият да направя своя избор и път в живота.Едно време като малък гледах в бившето вече кино ,,Сердика" ,,Междузвездни войни" и тези филми от тази поредица толкова много ми харесаха,че най-голямата ми детска мечта беше да стана и аз един ден ,,рицар - джедай" :))) ... А още по-рано,когато бях още във втори клас,в библиотеката на 3-то училище ,,Марин Дринов",където учех,ми попадна книгата,,Непобедимият" на Станислав Лем - та всъщност оттам тръгнаха всички тези истории ... :))) Всъщност тогава съм бил просто ,,едно малко производно"(термин от математиката) на амбициите на Луцифер,на неговата безмерна алчност за неограничена власт,но тогава естествено и понятие си нямах как стоят в действителност нещата в света около мен. Бях просто едно малко хлапе,един малък ,,Маугли",който тепърва започваше да опознава ,,джунглата" на този свят ...
цитирай
2. cvetanas - allvin,
16.03.2013 14:21
времето на "бъдещата цивилизация" дойде. Сега вече можете спокойно да се занимавате с развитие на Силите си, без да се притеснявате за психичното си здраве.
цитирай
3. bainiki - СВЯТ ШИРОК - ДИВАНЕТА ВСЯКАКВИ!
16.03.2013 14:27
СЪВРЕМЕННАТА ЦЪРКВА ПРИЯТЕЛЮ Е СЪЗДАДЕНА ЗА ДА СЕ ДЪРЖАТ В СТРАХ И ПОДЧИНЕНИЕ "МАСИТЕ" ЗАРАДИ МАЛЦИНА БОГАТИ ИЗРОДИ! БИБЛИЯТА Е ПРЕПИСАНА И РЕДАКТИРАНА ХИЛЯДИ ПЪТИ ЗА ТЯХНА УГОДА! ВЪВ ВАТИКАНА СА СКРИТИ ХИЛЯДИ ТАЙНИ ВЗЕТИ ОТ АЛЕКСАНДРИЙСКАТА БИБЛИОТЕКА, НО И НЕЙНИЯ КРАЙ ВЕЧЕ НАСТЪПВА. И В БИБЛИЯТА Е ПРЕДСКАЗАНО. ЗАПОМНИ ТОВА! А ЗА ХРИСТО ГЕШАНОВ И ЗА СТАНИСЛАВ ЛЕМ ( РОМАНЪТ "КАЛИСТО") МНОГО ДОБРЕ ЗНАМ И СЪМ ГО ЧЕЛ. ТУК СТАВА ВЪПРОС ЗА СЪВСЕМ ДРУГИ НЕЩА, КОИТО ВЪРЛО СЕ ОТРИЧАТ ОТ ДНЕШНИТЕ УЧЕНИ, А КОЕ ЛИ НОВО ОТКРИТИЕ НЕ Е БИЛО ОТРИЧАНО. И КАЗАНО Е КАЗАНО И В БИБЛИЯТА - "БЛАЖЕНИ СА БЕДНИТЕ ДУХОМ - ТЯХНО Е ЦАРСТВОТО НЕБЕСНО". И ОЩЕ: " УВЕЛИЧАВАЙКИ ПОЗНАНИЯ УВЕЛИЧАВАШ ПЕЧАЛ", "ВСИЧКО Е СУЕТА И ГОНЕНИЕ НА ВЯТЪРА", ИМА ВРЕМЕ ЗА РАЗХВЪРЛЯНЕ И ВРЕМЕ ЗА СЪБИРАНЕ НА КАМЪНИ" - ТРИТЕ ПОСЛЕДНИ СА ОТ ЕКЛИСИАСТ-"ПРОПОВЕДНИКА - СТАРИЯ ЗАВЕТ! ВЗЕМИ, ИЗГЛЕДАЙ И ИЗСЛУШАЙ ФИЛМА И ТОГАВА ПРАВИ КОМЕНТАРИ. МНОГО ДЪЛГО СИ ПИСАЛ, НО МАЛКО СИ КАЗАЛ! ВСИЧКО ДОБРО ОТ МЕН!
цитирай
4. allvin - ,,Пази Боже,сляпо да прогледа!" - 2
18.03.2013 12:58
cvetanas написа:
времето на "бъдещата цивилизация" дойде. Сега вече можете спокойно да се занимавате с развитие на Силите си, без да се притеснявате за психичното си здраве.


Нима? А това,че милиони хора по света днес живеят почти като скотове - да не би това да е новата цивилизация? Всеки човек може да се развива вътрешно,но не е задължително да минава точно през системата йога - има и друг път - ,,Аз Съм Пътят,и Истината,и Животът" - Йоан 14:6 Ако човек тръгне по един път за някъде,то той може да го направи пеш или с транспорт. Ако използва транспорт,то той ще се движи много по-бързо и по всичко изглежда,че ще стигне пръв до съответното място от друг човек,който се движи пеша,но защо ли някога Лафонтен написа баснята за костенурката и заека? Повечето от днешните политици и бизнесмени гледат да живеят на максимално бързи обороти,но си пропиляват времето в трупане на пари и злато,а същевременно пропускат да натрупат в сърцето си златото на Божията Любов,което е всъщност истинското злато. И както в днешно време има клубове на милионери,където не се допускат бедняци,в бъдеще ще бъде точно обратното - в ,,клуба" на Вселената ще бъдат допуснати само хора със злато в сърцата си - ,,Последните ще бъдат първи,а първите - последни". - Матей 20:16
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bainiki
Категория: Други
Прочетен: 1823490
Постинги: 455
Коментари: 936
Гласове: 1328
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930