Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2013 09:17 - # РЕШИХ И СТАВАМ ЛЕВСКИ И БОТЕВ В ЕДНО - ИЗХОД ИНАЧЕ СЕ НЕ ВИЖДА #
Автор: bainiki Категория: Други   
Прочетен: 3476 Коментари: 4 Гласове:
13

Последна промяна: 19.04.2013 09:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Реших да стана като Хитлер, но без опцията спрямо евреите или към което и друго до е „малцинство”! Малцинство....... бре,... ОК!!!!  Просто малцинството в България сме ние – българите! Невероятно, но факт и то неоспорим! Нека някой се опита да ме обори. Аз ще мълча, ще остава народа /от който съм и аз, селянин тъп/ да говори! Лъжа ли?! Кой продаде и за колко и как, и при какви условия ЕРД?! Как продадоха и за колко стотинки строеният от моите родители и от мен НХК – Бургас☭ ?!)?! За какво повече да ВИ говоря?! – за Азотно торовия завод до Стара Загора, за завода за автомобилни гуми във Видин.... за завода "Вулкан", ЗА КОСМИЧЕСКАТА лаборатория в Стара Загора където работих, аз и моята първа братовчедка/ Пенка Великова която просто убиха и то с модерна психическа отрова! Ужас!!!!!., не успях да и помогна /! Още плача и то истински, защото  схванах но по - късно какво е това, и ще Ви кажа действието на тази "отрова" - за 5 години остаряваш с 30 години! Плачи ми се и спирам да пиша за това!!   Ами завода в Плевен за масла от най - високо качество?! За да не правя спам, то ще ви дам линк, за да прочетете всичко, поне за което се сещам. Просто виртуално пътувайте из нашата страна и виртуално вижте всичко което беше съсипано, откраднато и унищожено, нарязано на  скрап и продадено а парите – хоп в нечий педераски джоб! Защо?! Защо така бре, ако сте хора?! - Защото какво каза за Левски,  „скъпият ни изрод”, мъжа на Виза НедялковаАндрей Райчев?! Ами той обяви по телевизията  Васил Левски и Христо Ботев за хайдути???! Това според мен, не знам как според Вас е ненормално, по-скоро той е предател на народа си и то за хартийки наречени пари, които просто съсипват със страшна сила света! Ами МВФСветовната банка и така нататък, които са еврейска собственост, каквото и да значи това, ами те  съсипват света и в частност и нас!! Защо продадоха Средногорие, тоест Медет, където има огромни залежи на  платина и всички скъпи и ценни метали от разпада на урана надолу! Който се интересува, той ще научи! Все още не са ни натрапили цензура в Интернет  но тези изроди и крадци и това ще направят!!!!! Запомнете това което Ви пиша !!! Но има една подробност – те са просо тъпибогати и необразовани и само някой слуга – например Аз може да направи това! Аз не ще го направя, но винаги ще намерят някой изрод например като Венци Марковски /нека да ми прости примера е нереален/, който ще направи това! Но младите са много в час с тази техника и софтуер!!! Пример: – сина ми, когото образовах лично  ме надмина, което е нещо нормално в живота! Ето сега в момента, позвъних на дежурния по телефон /с приятен глас жена/ на „Лице в лице”, но никаква връзка обратна няма… писах, писах, направо станах луд да пиша до БТВ за схемата елементарна, за устройството на цифровите електромери и как един киловат може да се отчита като 5 киловата, но никой не чете и ми трият писмата, водейки се от заглавието. Е има и изключения – например Росен Петров, който поне го отвори, защото си е пич и обича народа си! Има и и още, но на ниско ниво в йерархията хора, на които няма да кажа имената по разбираеми причини – ще ги изгонят изродите от работа! Ужас, безвремие, лъжа и кражба! Ей!!!! – хора, ами след няколко години ще остареете, няма да сте добри на фейс - контрол, ще ви изгонят и тогава…??? ….. Ми ще останете без работа и пари - йок! И най - лошото – ще сте предатели на себе си, и на народа си!!! Това ще ви съсипе психически последните години от живота, но ако сте 100% изроди, то няма нищо да усетите психически. Просто, по-късно историята ще ви оплюе..... Но какво ви пука?! - Нали ще сте в друго измерение - метър на метър на два, че и по-малко! Просто гробарска криза! Е.... поне там е спокойно и тишината владее пространството... не ви трябват източниците на ток, защото в четвъртото измерение така наречената енергия и мисъл се взимат от друго място. Не, че не може да я ползваме и сага и да не спамя, само ще ви спомена:  Браунов газ, Чуканов, Кеше /които беше в България на 2 - 4 този месец, но някой нещо да спомена как, кога и какво?! - Освен аз и още няколко родни тъпанари, като мен!  "Ангел - 1", на Чуканов който се базира на кълбовидната мълния?! И той ще идва в бъпгария! Писал съм за всички предния месец и не само тогава - прочетете!!! И забележете - всички велики откриватели са БЪЛГАРИ, като започнем от компютрите, и назад за сега няма да се връщаме! Защо ли? - Някой да си е задавал този въпрос?! Може би да, по-вероятно - не! Ами, ами .... всичко го има в блога ми поне! Просто да не се лутате! Сега нямам време но ще ви пусна линкове за всичко написано и споменато преди малко и по- нагоре! Но какво значи това за вас?! Ще ви кажа – живота е хем елементарен, хем не знаете как протича и се възстановява! Просто ровете ми из блога. Там има неща които съм видял от другата, да я нарека физична гледна точка и на място на което и да притежавате милиарди, просто няма да попаднете освен като туристи! Говоря ви за ДУБНА, респективно ЦЕРН! Уморих се да пиша….., На много широко се разпростря тъпата ми селска мисъл, защото съм роден на село! Но и Ломоносов е роден някъде там… Това важи и за Никола Тесла – най-великият човек живял до този момент, в този познат на нас наш ( надявам се) свят, благодарение на когото Вие имате променлив, лесно преносим ток, климатици, осветление, телевизори, компютри или елементарно казано - просто енергия! Който не знае, то нека чете! За да не ходите като луди из Интернет, то просто ми прегледайте блога! Не си правя реклама! НЕЕЕЕ!!!!.... Просто знам това което  крият „Комитет 300”,  Ватикана и така нататък, от мен от нас от Вас! Спирам за сега, защото докато мислих и писах, то май стана много…..А хората по презумпция, /създадена и зомбирани от „Горе”/ ги мързи да четат! Естествено, че наркотиците, алкохола и секса зададени ни от природата предизвикват приятни преживявания и тези които искат да ни владеят разчитат на тях!!!! Запомнете това! И аз обичам секса, но от другите неща връщане назад нямаааа!!… запомнете това изречение! Обичайте се!, Правете секс на поразия, защото това са природно зададени неща, но със синтетиката внимавайте!!! Просто съвет, в който никой от Вас май няма да се вслуша! Дано сте ми живи и здрави дълго време, обичайте се хора, уважавайте другите, правете им комплименти, защото ако ни съблекат голи както в Бухенвалд, то ще видите, че май съществена разлика между нас няма! Затова Ви казвам – не ми пука да натикам, и ще ги натикам и разбира се   интелигентно и по законен начин всички тези които ни ебават мамата и Вие ги знаете кои са! Всеки човек от народа ще се сети поне за 10 такива "човека"! Като се съберат, много от тях ще се препокрият, и ви казвам още от сега, без да правя сложни изчисления – те с 5% от целия наш народ! Тези са за доживотен затвор. Има още 10 % които са умерени лъжци и две години в затвор като Белене ще ти върне в релсите! Схващате ли сега, защо е имало Белене, Гулаг и „Слънчев бряг”! Как реват сега техните псевдо - наследници и нови крадци – просто ген! Има и Гуантанамо в  „Свръх – демократичната държава – САЩ” Защо ли?! Просто няма как! Но истината е, че те преиграват и си спретват сами „Алкайда”, „тероризъм”, събаряне на кулите, атака над Пентагона???!,  и каквото се сетите за да си защитят скритата зад кулисите самозабравила се „Каста от (Елит)”! На скрит показ е само „Комитет 300"? Наистина спирам! Решението и въпросите са във Вас!!! И силата е във Вас  в мен и останалите хора! Вие решавате. Сега е момента!!!, Просто друг скоро няма да има!! Ако доживеете, то ще видите това което Ви казах! И завършвам със свещените и познати от велик наш хан /новото кан/ на Вас думи – „АЗ КАЗАХ”!!!


НИКОЛАЙ НИКОЛОВ




Гласувай:
13


Вълнообразно


1. andrei - И в нашия блок смениха електромерите,
18.04.2013 09:36
но аз не разреших да сменят моя,понеже е моя собственост и никой не може да разполага с нея по свое усмотрение,както и не могат от дружеството на ЧЕЗ да ми дадат убедителна гаранция,че не могат цифровите електромери да се манипулират дистанционно.Какъв електромер иска да си сложи има право всеки гражданин по свой избор стига да е купен от редовните магазини,проверен и пломбиран!!!Комшолука ме гледаха като смахнати,но след първата сметка наистина ще се смахнат.Поздрав!
цитирай
2. bainiki - ТОВА Е РЕШЕНИЕ!!!
18.04.2013 10:57
И АЗ ЩЕ ГО НАПРАВЯ! МОЯТ Е ТРИФАЗЕН И МИ СТОЙ ТУК ПРИ РАДИО ЧАРКОВЕТЕ В КИЛЕРА!! ИМАМ И МОНОФАЗЕН, С КОЙТО МЕРЯ КОНСУМАЦИЯТА НА ФАЗАТА КОЯТО СЪМ РЕШИЛ, ЗАЩОТО САМ СИ НАПРАВИХ ТАБЛОТО В КЪЩИ ГОРЕ И ПУСНАХ РАЗЛИЧНИТЕ ФАЗИ ПО РАЗЛИЧНИТЕ СТАИ И КОНСУМАТОРИ! БРАВО НА ТЕБ И ЗА СЪВЕТА! ОЩЕ УТРЕ ЩЕ ПОДАМ МОЛБА! НАПРАВО ЩЕ ИМ СЕ СКАРАМ И ЗАПЛАША, ЗАЩОТО ТЕЗИ ТЪПАНАРИ ОТ ДРУГО НЕ РАЗБИРАТ, САМО СТРАХА ГИ ГОНИ! ДАЛИ ЩЕ РАЗРЕШАТ - НЕ НАМ. ЕЛЕКТРОМЕРЪТ МИ Е НОВ, КУПЕН ОТ МЕН И НЯМАТ ОСНОВАНИЕ ДА МИ СЛАГАТ ЛАПТОПИ С ИНТЕРНЕТ В ТАБЛОТО - ЩЕ СПОДЕЛЯ КАКВО ЩЕ СТАНЕ, ЗАЩОТО СЕ ВИДЯ, ЧЕ ОПИТИТЕ МИ ДА ПРОБИЯ, ЧРЕЗ ВСИЧКИ ТЕЛЕВИЗИИ И МЕДИИ СЕ ОКАЗАХА „КАУЗА ПЕРТУТА”!!!
цитирай
3. mt46 - Поздрав!
18.04.2013 13:07
Пак ще повторя, че е нужна коренна промяна на мутро-системата!... Никоя от водещите партии не гарантира такава промяна...
цитирай
4. bainiki - И ЗА ТОВА НАПИСАХ ТЕЗИ ПРОСТОТИИ!
18.04.2013 16:19
ПРАВ СИ! ТОЧНО ВЯРНО И НА МЯСТО КАЗАНО С ДВЕ ИЗРЕЧЕНИЯ! ОТ ПОВЕЧЕ НУЖДА НЯМА! КОЙТО РАЗБИРА - ЩЕ ГО РАЗБЕРЕ! БЛАГОДАРЯ ТИ!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bainiki
Категория: Други
Прочетен: 1820008
Постинги: 455
Коментари: 936
Гласове: 1328
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031