Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2018 17:20 - Червена идиотия
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3192 Коментари: 72 Гласове:
27

Последна промяна: 19.10.2018 19:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageimage
image
image

Патология

Интервенция

Дни в болницата

Анестезия

Цена (CUC)

Носкула на гърдата

Експресия на нодула и биопсия

3

GA

2163

Гръден възел (карцином на гърдата)

Квадрантектомия с аксиларна дисекция

10

GA

4038

Карцином на гърдата

Радикална мастектомия

14

GA

4273

Карцином на гърдата

Радикална мастектомия с аксиларна дисекция

10

GA

4313

Стомашен тумор

Междинна гастректомия Bilroth II

11

GA

4623

Точен тумор на колона

Право hemicolectomv

12

GA

4503

Тумор на дебелото черво

Лявата хемиколектомия

14

GA

4713

Тиреоиден възел

Hemithyroidectomy

7

GA

2773

Хиперфункционална гуша

Междинна обща тироидектомия

11

GA

3378

Епигастрична херния

Епигастрална хернорагия

3

GA

1433

Орбитална херния

Омбулична хернорафия

3

RA

1333

Ингвинална херния

Ингвинална нервночастие

3

RA

1533

Ингвиналната херния се възпроизвежда само веднъж.

Ингвинална херниопластика с хирургична мрежа (не е включена cosf на окото)

4

RA

1853

Ингвиналната nernia се възпроизвежда повече от веднъж

Ингвинална херниопластика с хирургично око (не е включена косфата на окото)

6

RA

2283

Средна разрезна херния (5-10см)

Инцизионна херниопластика с протеза (хирургическа мрежа) (не е включена кофата на окото)

7

GA

2203

Голяма врязана херния (над 10 см)

Дълготрайна хернио-пластика (с диаметър над 10 cm) с протеза (хирургична мрежа) (не е включена костната маса на окото)

10

GA

2793

SmalI incisional nernia (по-малко от 5 см)

Вътрешна херниопластика с протеза (хирургическа мрежа) (не е включена костната маса на окото)

5

GA

1713

Варикоцеле

Спраматично лигиране

3

RA

1513

Лигацията на сперматозоидите

Вазектомия

2

LA

775

Миома на матката

Miomectomy

7

GA

2648

Fibromioma

Коремна хистректомия

7

GA

2868

Маточина брадичка (матка на матката)

Metroplasty

7

GA

2848

Ректо цистоцеле

Предни и задни корорфафи

5

RA

1998

Ректоцистоцеле + Уринарна инконти-ненция

Предни и задни колорфии с пилифони на Кели

7

RA

2278

Генитален пролапс

Предни и задни колифори Ампутация с ниска шийка

3

RA

2398

Маточен пролапс

Вагинална хистефектомия

5

RA

2648

Висококачествен SIL (SIL II)

Концизиране и кюретаж

2

RA

1081

Жлезистата на Бартолин

Екзересът на земния крест на Бартолин.

Извънболнична

GA

656

Киста на жлезите на Бартолин

Marsupialization на Bartholin"s

1

GA

686

Бременност до 12 седмици

аборт

Извънболнична

GA

648

Прекъсване на бременността от 12 до 20 седмици

Абортът. Терапевтична кюретаж

4

GA

2008

Нефункционален маточен кръвоизлив

Диагностична кюретаж

Извънболнична

GA

756

Непълни аборти

Терапевтична кюретаж

Извънболнична

GA

456


Патология Интервенция Дни в болницата Анестезия

Цена (CUC)

Везикуларна литиаза холецистектомия 3 GA

2378

Пептична язва Задна ваготомия с предна високо селективна ваготомия. 3 GA

2963

Повтаряща пептична язва с непълна ваготомия Трансхаракционна ваготомия 4 GA

3458

изваждане на далака Видеолапароскопия със спленектомия 6 GA

3062

Хиатална херния. Гастроезофагеална рефлуксна болест AR техника (валвулопластика на Nisse или Toupe) 3 GA

3593

Ахалазия на хранопровода Сериомиомията на продавача с задната и предната селективна ваготомия 4 GA

346

Двустранна варикоцеле Лигиране на спермални съдове 3 GA

1983

апендицит апендицектомия 2 GA

1923

Повтарящ се пневмоторакс Videothoracoscopy. Резекцията на Була. Париетална плевектомия 8 GA

3628

Маточна патология поради различни причини Лапароскопия-подпомогната вагинална хистеректомия 7 GA

3493

кастрация Двустранна оофоректомия 3 GA

2183

Едностранна хидросалпинкс Едностранна салпинцектомия 3 GA

1983

Двустранни хидросалпинкс Двустранна салпинсектомия 3 GA

2183


image




Тагове:   тинчето с ласото,


Гласувай:
28



1. starforlife - Сега...
19.10.2018 17:22
Мерзката амерковска компания ме е отвлякла на тиймбилдинг в Банско, който за днес приключи в 17 часа, отделих 30 мин. и на идиотията тук и сега мисля с Колеги да отидем да изпием по бира, а червеното празнодумие може да започва, но да не очаква релевантните ми (и ноторни - и ноторни) реплики в реално време, ако въобще реша да си губя времето да репликирам идиотии.
Байдуей, същата тъпа амерковска компания в социалния пакет е сложила едни 70 долара месечно за медицински нужди, които се натрупват в рамките на календарна година и, ако не се използват - за тях може да си купиш нещо, свързано със здравето. Хелт-гривна например. Или велосипед. Или каквото и да е от този сорт.
Говорим за месечна сума за профилактика - при нужда от по-сериозна медицинска интервенция - има други грижи за служителите.
Въобще, западнякът разсъждава, че кадрите му трябва да имат минимум притеснения по отношение на социалния си бит, за да може мозъкът им да работи за компанията, а не да мисли на 'илядото половината.
Та те така.


ПС:

Последни не20 регистрирани посетителя, посетили ме днес:
16:34 - radostinalassa
14:06 - radostinalassa
11:18 - leonleonovpom2
10:57 - malchaniaotnadejda7
00:30 - mileidi46

Последни не20 гласували за блога ми днес:
10:57 - malchaniaotnadejda7
цитирай
2. radostinalassa - 16:34 - radostinalassa 14:06 - radostinalassa
19.10.2018 18:39
пИСАХ ОТГОВОР НА " БЛАГОВЕРНАТА " ви за делването.
Сега чета новия постинг. Чудя се, защо сте хвърлили толкова труд за нещо , написано в хумористична форма за 5 минути? Не бива да ми отделяте толкова минути от ценното си време. По отношение на медицината съм възмутена. Не бива да се стига до такива сериозни диагнози, затова упорито се занимавам с просвещаване на българите.
цитирай
3. radostinalassa - И защо идиотията да е червена? Какво общо намирате?
19.10.2018 18:42
Тук борбата е на друго ниво. Дано някой ден да ви споходи просветление по въпроса.
А граматиката ми в сравнение с разлигавените ви коментари , пълни с особени думички е перфектна. А в постинга словоредът може да е обратен, но така е във филма и в оригиналният старобългарски език, който не е зле да усвоим, защото си е наш. А ние не бихме го подарили на янките или саксите, а само на братя.
цитирай
4. radostinalassa - Може ли да задам един въпрос?
19.10.2018 18:56
Ако имате кученце или бихте имали, как щяхте да се грижите за него, за да е здраво и да не получи тези страшни диагнози, които сте изредили?
Разбрах, че не искате да засилите раждаемостта в тази нещастна в демографско отношение наша родина. Да оставим това начинание на ББ, който работи в това отношение.
цитирай
5. koleda2016 - Здравей! Откога не съм те чел, Жоро. :)
19.10.2018 19:00
С русофил да се спори е пълна загуба на време, защото той никога няма да признае нищожността на каузата, която защитава. Затова ти препоръчвам да не губиш време в подобни каузи. Всичко хубаво, Жоро. До нови срещи.
цитирай
6. planinitenabulgaria - Има нещо комично в блога Ви, г/жа Радостина пак е в 8-и ден и под въздействието на
19.10.2018 19:01
поредния естрогенен удар. С Венци не й се уреди, сега ще видя към кого ще се сезира. Проверих в Архивите на Центъра, води се в Категория "Колибра".
В постинга има нещо хубаво, макар да е по тема на платена тролка. Най-голямата опастност сега обаче е натискът върху БПЦ от Путин да излезем от Вселенската патриаршия. Малцина знаят, какво означава това.
Прилагам към коментара си една моя визитна картичка:
http://planinitenabulgaria.blog/regionalni/2018/10/19/edin-posting-za-obichashtite-bylgariia.1631758
цитирай
7. vmir - Радостинка е феноменална!
19.10.2018 19:29
Ако не беше тя, все още щях да вярвам на гнусната лъжа на анунаките, че Земята е кръгла. И нямаше да се сетя, че не може хората да стоят прави едновременно и от горната и от долната страна на Земята и да не паднат. Радостинка ме освободи от робството на невежеството!

p.s. По моя преценка, по цени Москва бие дори суперскъпия Ню Йорк. И не само при едно и също качество, но и при несравнимо по-ниско. А да попадна в ръцете на руски лекари ми се струва като игра на руска рулетка.
цитирай
8. starforlife - Наминавам само да поправя 1-2 правописни грешки и все пак ще репликирам набързо коментиралите до сега.
19.10.2018 19:35
~ 2. radostinalassa
" БЛАГОВЕРНАТА "?! Какво искаш да кажеш с тази фраза?
Корти е най-добрата ми Приятелка. Не ми е интимна такава. Особено пък съпруга.
На теб ти е отнело 5 мин. да напишеш едни глупости, заключени в 2 изречения. - На мен минута да ги прочета, 15 да прочета 2-3 кубински сайта и още 15 да направя настоящия постинг. Първата минута е пълна загуба на време... Следващите 15 са все пак обогатяване с научаването на нови неща. А последните 15 - забавление с посредствеността ти.
Диагнозите са реалности, стоящи като бичове на съвремието ни. И изискват сериозна медицина, а не твоите бабини деветини.


~ 3. radostinalassa
Защо въобще задаваш въпроса в заглавието на коментара, като в самия коментар си отговаряш сама?


~ 4. radostinalassa
Само в къщата, в която основно живея, се грижа за 3 кучета (показвал съм ги на снимки в постинги). И със сигурност не биха предпочели ти да се грижиш за тях.
А за идиотията ти за раждаемостта - не, че трябва да отговарям на простотията ти, но само да кажа, че аз имам двама сина, но под една или друга форма се грижа за повече деца, отколкото ти можеш дори да си представиш. Ти? Ти какво направи за раждаемостта? М?


~ 5. koleda2016
Здравей. Право думаш, но пък не мисля да спирам да се забавлявам с тях. Защото са ми много смешни в нищожността, за която споменаваш.


~ 6. planinitenabulgaria
Путин е едно жалко за мен джудже. Не по отношение на ръста, о не. А по отношение на куп други неща, много по-важни от ръст, където и там смЕх ни се поднася в медийните опити да бъде представян като мъжкар.
А за БПЦ и това, което говориш - Църквата е един от стожерите на Българщината. Не Русия ни е освободила от османско иго, а Църквата е един от основните фактори да ни съхрани като народ. Ако не е била Русия - щеше да е някоя друга голяма държава. Просто по-ли-ти-ка.
Виж другото е много по-важно от "политическата" свобода.


~ Бивш 7. анонимен
анонимен написа:
Пак ги затапи, Звездьо. Релевантно и ноторно отново ги затапи.
Така ли? Не съм целял да го правя, но май все така се получава, защото боравя с факти, а не с измислици и лъжи както те.


~ Настоящ 7. vmir
Забавна е в ниската степен на обща култура и въобще интелект, спор няма.
За сравнение м/у Москва и Ню Йорк и дума не може да става. Това е все едно да сравняваш "Москвич" и "Крайслер".


А сега наързо поправям правописните грешки и със сина ми и Колеги отиваме да вечеряме.
Е как какво? ГМО-та, подсигурени от амерковските шибаняци.


Последни не20 регистрирани посетителя, посетили ме днес:
19:42 - radostinalassa
19:39 - vaquero
19:28 - get
19:25 - vmir
18:57 - koleda2016
18:54 - planinitenabulgaria
18:29 - radostinalassa
16:34 - radostinalassa
14:06 - radostinalassa
11:18 - leonleonovpom2
10:57 - malchaniaotnadejda7
00:30 - mileidi46
цитирай
9. radostinalassa - planinitenabulgaria - В постинга има нещо хубаво, макар да е по тема на платена тролка. -
19.10.2018 19:47
Казвайте къде са парите? Вие знаете, толкова сте умен. А аз никога не говоря за хормони, културно казано. А вие винаги ме подозирате във вашите забежки. В нашия род нямаме такива индивиди с високи хормонални нива, присъщи на тази 1/8 част при вас. Хвърляйте пак боб, нещо не ви се получава.
цитирай
10. radostinalassa - vmir
19.10.2018 19:49
Вмирчо, и аз не ти пожелавам да попадаш в ръцете на руски доктори. Голяма част от тях са евреи, и не ми се мисли какво биха направили за здравето ти. Лошо ти се пише.
цитирай
11. radostinalassa - 8. starforlife диагнозите са реалности, стоящи като бичове на съвремието ни. И изискват сериозна медицина, а не твоите бабини деветини.
19.10.2018 19:52
Вие си позволявате да наричате натуропатията, нутрициологията, които ме излекуваха бабини деветини? Лошо, много лошо. Аз съм възмутена. Вие се подигравате с истината
Това е много порочно.
цитирай
12. get - - Аль-о-о, старозагорската ПОМАКИНЯ ... колко пъти да ПОВТАРЯМ - докато нещо ти мръдне в "cranium"-а** ... ?
19.10.2018 19:55
radostinalassa написа:
Тук борбата е на друго ниво. Дано някой ден да ви споходи просветление по въпроса.
А граматиката ми в сравнение с разлигавените ви коментари , пълни с особени думички е перфектна. А в постинга словоредът може да е обратен, но така е във филма и в оригиналният старобългарски език, който не е зле да усвоим, защото си е наш. А ние не бихме го подарили на янките или саксите, а само на братя.



Няма КАК ДА СМЕ РОДНИНИ С МОСКОВИТИТЕ самонаричащи се(неоснователно) ВЕЛИИКО-РУСИ ... тъй като ГЕНЕЗИСА ИМ КАТО НАРОД е угро-фински и тюркски ... и ПРЕНЕБРЕЖИМО малко "славянски" примеси - киевска РУС!
Защото ЗЕМЯТА, ДЪРЖАВАТА КИЕВ изначално е наречена РУС ... а вече в 17-ти век МОСКВА започва да ползва РУС, присвоявайки го за себе си!

- Това ВАЖИ ЗА СЪРЦЕТО НА "ВЕЛИКА-РУС" - съвпадащо с историческият център на същата(потърси в НЕТ- какво наричат "Золотое кольцо" ?), а в географски план е ЦЕНТРАЛНА РУСИЯ!

Глосарий:
"cranium" - латинско, за череп/глава.

Ей поради ТАЗИ ТИ простотия ДА МИ ПРЕПОРЪЧВАШ ДА УЧА РУСКИ ЕЗИК - за да съм разбирал СТАРО-БЪЛГАРСКИЯ ... те определям и назовавам ПОМАКИНЯ = човек ЗАГУБИЛ ЧУВСТВО ЗА НАЦИОНАЛНА ПРИНАДЛЕЖНОСТ, това се нарича още и ПОТУРНАК ... в момента можем да употребим и неологизма - ПОРУСНАК :)))
А ако искаш да РАЗБЕРЕШ - какъв е бил "старо-руския" и то от време 15-ти век ... вземи прочети ОБРАЗЕЦА НА СЪЩИЯТ в Пътеписа на Афанасий Никитин «Хождения за три моря» ... в който бъка ОТ НЕСЛАВЯНСКА ЛЕКСИКА - плюс това молейки се на Бог - се обръща с "Аллах"!
Молтвата на него "славянина-християнин" в книгата звучи така?
«Олло акберъ, Олло керим, олло рагим!» или «Олло худо, олло акберъ, олло ты, олло керимелло».

Но не е САМО НИКИТИН ... а и върху мечовете и шлемовете на ХРИСТИЯНСКИТЕ УЖ - МОСКОВИТСКИ КНЯЗЕ ... има гравирани СУРИ ОТ КОРАНА!

А "създателя" на руския език ПУШКИН ... казва, че го е учил от БИБЛИЯТА ... А езика на "руската" БИБЛИЯ е на практика БЪЛГАРСКИ БОГОСЛУЖЕБНО-ЛИТУРГИЧЕН ЕЗИК!

- Ей заради това СИ И ЩЕ БЪДЕШ ПОМАКИНЯ, за мен - докато не престанеш да ВЯРВАШ НА чужди внушения И РАЗБЕРЕШ - ЗАЩО СИ БЪЛГАРКА а не РУСКИНЯ-"СЛАВЯНКА" :)))

П.П.
Ето как звучи пасажа с молтивата на "славянина-хрестиенин" от МОСКОВИТИЯ в оригинал?

«Олло перводигырь! Милостью же божиею проеидох (прошел) же три моря. Дигырь худо доно, олло перводигирь доно. Амин! Смилна рахмамъ рагымъ. Олло акберь, акши худо, иллелло акши ходо. Иса — рухолло, аликсолом. Олло акберъ. Ла илягиля илл Олло. Олло перводигерь. Ахамду лилло, шукуръ худо афатад. Бисмилнаги рахмам ррагым. Хуво мугу ллязи, ля иляга ильля гуя алимул гяиби ва шагадати. Хуа рахману рагыму, хуво могу лязи. Ля иляга ильля гуа. Альмелику, алькудосу, асалому, альмумину, альмугамину, альазазу, альчебару, альмутаанъбиру, альхалику, альбариюу, альмусавирю, алькафару, алькахару, альвахаду, альразаку, альфаиагу, альалиму, алькабиру, альбасуту, альхафизу, альъррафию, альмавифу, альмузилю, альсемию, альвасирю, альакаму, альадьюлю, альятуфу!»

... и тази държава ИЗПОВЯДВАЛА ТАЗИ РЕЛИГИОЗНА мюсолманско-християнска ЕКЛЕКТИКА до 17-ти век - НЕ СЕ СВЕНИ сега да настоява, ЧЕ Е ФУНДАМЕНТ И ГАРАНЦИЯ на ПРАВОСЛАВНОТО ХРИСТИЯНСТВО!
цитирай
13. vaquero - starforlife,
19.10.2018 19:56
Не се коси! Вие психодесните не разбирате от шега. Ми това е анекдот. Аз публикувам в категорията "Забавление", вие се впрягате. А това, че сащци не могат да се лекуват в Руската федерация, говори за ниския жизнен стандарт на сащците. Я, как ние българите се лекуваме в чужбина.
цитирай
14. radostinalassa - 4. radostinalassa
19.10.2018 19:56
Въпросът е убягнал от вниманието ви. Какмо правите , за да са здрави и нямат тези болести? Моля, конкретно.
цитирай
15. radostinalassa - ~ 2. radostinalassa " БЛАГОВЕРНАТА "?! Какво искаш да кажеш с тази фраза?
19.10.2018 19:58
Моля, моля, това съм го чела в коментари под друг постинг. Там предлагаха някой си Гетю да ви е благоверна. Аз имах друго предложение, плод на " обичта " ми към друг блогър.
цитирай
16. radostinalassa - О, забравих да ви четкам, че сте много умен
19.10.2018 20:03
Почти втори ББ, същият интелект. Не яжте ГМО храна. Ще си развалите прекрасната фигура. Също така водела до деградация на личността, а вие сте толкова съвършен в момента.
Янките говорят, че те са победили хитлерова Германия. Пепел ви на езика .
цитирай
17. cortana - Хайде и аз да се включа с по-обстойни коментари спрямо които от наличните реша.
19.10.2018 20:24
:)
цитирай
18. cortana - :)
19.10.2018 20:26
radostinalassa написа:
пИСАХ ОТГОВОР НА " БЛАГОВЕРНАТА " ви за делването.
Както Жоро вече Ви е казал, свързва ни едно чудесно приятелство, което сплетни и глупости не могат да помрачат. :)

radostinalassa написа:
Ако имате кученце или бихте имали, как щяхте да се грижите за него, за да е здраво и да не получи тези страшни диагнози, които сте изредили?
Не мисля, че изредените от Жоро диагнози 'ходят' по кученцата, но все пак нека той да каже. За разлика от Вас, той е учил медицина и колкото и да сте на мнение, че знаете доста повече от него, това изобщо не е факт. :)

planinitenabulgaria написа:
Има нещо комично в блога Ви, г/жа Радостина пак е в 8-и ден и под въздействието на поредния естрогенен удар.
Звучи гадничко, но съм съгласна, че въпросната е все едно е постоянно в.... :):):)

radostinalassa написа:
Моля, моля, аз съм нова и мразена в блога. Както казах нямам данни и не се интересувам от личния ви живот. Просто преразказах други коментари. Може и да съм ви объркала с друга блогърка или неблогърка.
Вие сте объркана за много неща, г-жо или г-це. За прекалено много неща. :)

get написа:
Няма КАК ДА СМЕ РОДНИНИ С МОСКОВИТИТЕ.....
Аз лично със сигурност не съм роднина с руснаците и не искам и да бъда. :):):)

vaquero написа:
Вие психодесните не разбирате от шега.
Ние 'психодесните' отлично разбираме от шеги и се забавляваме с вас, 'психолевите'. :)
Много се забавляваме. :):):):))))
цитирай
19. radostinalassa - 18. cortana
19.10.2018 20:30
Моля, моля, аз съм нова и мразена в блога. Както казах нямам данни и не се интересувам от личния ви живот. Просто преразказах други коментари. Може и да съм ви объркала с друга блогърка или неблогърка.
цитирай
20. radostinalassa - Не мисля, че изредените от Жоро диагнози 'ходят' по кученцата,
19.10.2018 20:32
А е редно да мислите. Тези диагнози няма да ходят по кученцата, ако грижите за тях, а съответно и за хората са адекватни. Нека Стар да мисли вместо вас.
цитирай
21. radostinalassa - 12. get
19.10.2018 20:35
Казах, че не чета лъжливи евреи. Именно тебе бях предложила за " благоверна", но по принцип тази идея не беше моя. Аз не сплетнича като някои кухи блогъри. Ако обичаш, не ми пиши. Не те чета. Това не се чете, все едно е на иврит или суахили.
цитирай
22. cortana - Вие въобще осъзнавате ли как изобщо не разбирате околните? :)
19.10.2018 20:38
radostinalassa написа:
А е редно да мислите. Тези диагнози няма да ходят по кученцата, ако грижите за тях, а съответно и за хората са адекватни. Нека Стар да мисли вместо вас.
Позволеете ми да умея да мисля малко повече от Вас. :):):)
Тези диагнози НЕ ходят по кученцата, независимо от грижите. Личи си колко разбирате от генетика, за което се опитвахте да се възвисите. :):):)

radostinalassa написа:
Моля, моля, аз съм нова и мразена в блога.
Вие не сте мразена в блога. На Вас в блога Ви се смеят, защото сте неадекватна. :)
цитирай
23. radostinalassa - Тези диагнози НЕ ходят по кученцата, независимо от грижите. Личи си колко разбирате от генетика, за което се опитвахте да се възвисите. :):):)
19.10.2018 20:48
Защо тези болести не ходят по кученцата? В природата кученцата не боледуват от тези болестиу, които са характерни за домашните такива. Но защо трябва да си пиша с вас? Вие не сте ли учителка?
цитирай
24. radostinalassa - Защо утвърждаването на израза: Аз мога да мисля по - добре от вас да е истина ?
19.10.2018 20:50
Това не е вярно. Излагайте факти, а не възхвала на ума си. Това не се приема.
цитирай
25. cortana - Хайде да видим сега:
19.10.2018 21:03
radostinalassa написа:
..... Излагайте факти, а не възхвала на ума си. Това не се приема.

И това го пишете след като под предходния постинг на Ж сте написала
radostinalassa написа:
Ти не знаеш какво значи това - Семената не са фертилни? Не мога да отговарям за знанията ти.....

Както също и
radostinalassa написа:
Я ни напомни колко си кг, ако не е тайна? Какви обиколки имаш? И за какво хранене може да обяснваш в такъв случай?


По първото от под предходния постинг: Откъде Вие знаете какво знае и какво не отсрещния, че да имате право да пишете забележката, която цитирах като Ваши думи тук в началото на този коментар?
По второто от под предходния постинг: Какво общо имат теглото и обиколките по отношение на знанията по въпросите на храненето? Да не говорим, че в едни предходни препирни Жоро Ви говореше за храни, а не хранене. Или Вие не отчитате огромната разлика м/у двете? :):):)
цитирай
26. get - До 15. radostinalassa - Радостинке - НЕ МЕ КЕФИШ ЩОТ СИ ТЪПА СЕЛСКА ПРЪЧКА ... а поради това й ... ?
19.10.2018 21:12
radostinalassa написа:
Моля, моля, това съм го чела в коментари под друг постинг. Там предлагаха някой си Гетю да ви е благоверна. Аз имах друго предложение, плод на " обичта " ми към друг блогър.


... колкото и да ми се слагаш - нема да "те огрее" :)))
... ако толкова се съмняваш в ... прати щерката или унуката "да ме провери" :))) ... стига и тя да не е с акъла(липса на такъв) като баба й Ласи :)))

„Стыдить лжеца, шутить над дураком
И спорить с женщиной — всё то же,
Что черпать воду решетом:
От сих троих избавь нас, боже!”

- Ах ти Радостинке-Тина НАША ... с интелект, подобен на руска-доярка Глаша, Маша ил Малаша :))) !

- Ласи - от коя порода си ... ?

- Хайде сега - като чичко Павлов - чакам те да ми "избафкаш":))) поредната доза ругателни глупотевини :)))
цитирай
27. radostinalassa - Вие сте негов говорител , или ...
19.10.2018 21:17
говорите от свое име?
Семената не са фертилни? Какво означава? Би трябвало да напиша следното: Семената, които продава Монсанто дават растения , чиито семена не са фертилни. Добре.
Аз знам колко е килограма. и затова си позволявам да смятам, че не се храни правилно.
Храни и хранене? Каква е огромната разлика между тях ? Всъщност той е предложил тази тема, не аз.
цитирай
28. radostinalassa - Поздравявам ви с...
19.10.2018 21:38
1.000.000 бодливи червени рози.
цитирай
29. cortana - :)
19.10.2018 21:42
radostinalassa написа:
Вие сте негов говорител , или ...
говорите от свое име?
На Вас как повече Ви изнася? :) :) :)

radostinalassa написа:
Смената не са фертилни? Какво означава? Би трябвало да напиша следното: Семената, които продава Монсанто дават растения , чиито семена не са фертилни. Добре.
Леле! :) :) :)

radostinalassa написа:
Аз знам колко е килограма. и затова си позволявам да смятам, че не се храни правилно.
:) :) :) :) И откъде точно го знаете? Колко пъти видяхте Ж? :) :) :)

radostinalassa написа:
рани и хранене? Каква е огромната разлика между тях ? Всъщност той е предложил тази тема, не аз.
Според Вас няма разлика, така ли? :) :) :) Е какво да се говори с Вас тогава? :) :) :)
цитирай
30. radostinalassa - Кой не иска да говори с мене?
19.10.2018 21:58
И защо ? Не става ясно. Как се грижим за кученцата, за да са здрави? И трябва ли по същия начин да се грижим за хората, за да са здрави?
Може да се даде пример и с други животни, но те обикновено се използват за храна и се угояват . Затова най - подходящият пример са домашните любимци, които обикновено не изяждаме.
Ще ми отговори ли някой или ще кажете, че имам нисък интелект? За тона няма доказателства.
А Гет е чифут!
цитирай
31. cortana - Въпросът не е кой не иска да говори с Вас, а кой иска. :) :) :)
19.10.2018 22:09
А аз отново да попитам кога сте виждали Ж реално, че твърдите, че знаете колко килограма е? И вторият въпрос е какво общо имат килограмите с познанията за храните и храненето та го споменавате? :) :) :)
цитирай
32. radostinalassa - Доколкото съм осведомена, той има много никове
19.10.2018 22:14
А за килограмите лично той спомена веднъж. Но не съм сигурна, че е вярно.
Не би могло кг да нямат връзка с храненето. Не мислите ли?
цитирай
33. get - До31. cortana - Именно - кой иска да си говори с особата ДЕМОНСТРИРАЩА ИНТЕЛЕКТ СРАВНИМ С ТОЗИ ... ?
19.10.2018 22:30
cortana написа:
А аз отново да попитам кога сте виждали Ж реално, че твърдите, че знаете колко килограма е? И вторият въпрос е какво общо имат килограмите с познанията за храните и храненето та го споменавате? :) :) :)


... на главната героиня от филма Ласси :)))!

„Стыдить лжеца, шутить над дураком
И спорить с женщиной — всё то же,
Что черпать воду решетом:
От сих троих избавь нас, боже!” - това "3 в 1" си ти Тинке!

- Радостинке, не на мен липсва "краекожието", а на теб са направили "Брит мила" на интелекта - та оттам си и ПОМАКИНЯ у глЪвЪтЪ :)))

цитирай
34. radostinalassa - Щом пускате никът Гетчо, ...
19.10.2018 22:46
който не се чете, значи се предавате? Така го разбирам и съм права. Просто каузата ви е крива и трудно доказуема.Имате трудна карма. Не знам каква е причината.
Но Господ ще избие зъбите на чифута, милиционерски дръвник. Това е сигурно. А и кой ли се интересува от този . чифут. Не виждам такъв . Скоро ще се пръсне от злоба и ще се разпълзят змии и гущери от червата му.
цитирай
35. getmans1 - Ей, на това му се вика „ Ласси да те ...
19.10.2018 23:03
Ей, на това му се вика „ Ласси да те нагази - новото проклятие на ... ПУТИН ...
цитирай
36. get - До 34. radostinalassa - До "умната" старозагорска ТЬОТЯ РАДАСТЬ - Това ВИ Е ЛИ ГО ПИСАХТЕ ...
19.10.2018 23:17
radostinalassa написа:
15.10 18 г. - Славяни ли са българите?

... В БЛОГЪТ СИ - ВИЕ?

... а ТОВА ОТ 10.10.18г. ... ?
radostinalassa написа:

Защо българите задължително трябва да владеят добре руски език

- Отново Вие - Е как да не ви наричам ПОМАКИНЯ ?
radostinalassa написа:

Щом пускате никът Гетчо, ...
който не се чете, значи се предавате? Така го разбирам и съм права. Просто каузата ви е крива и трудно доказуема.Имате трудна карма. Не знам каква е причината.
Но Господ ще избие зъбите на чифута, милиционерски дръвник. Това е сигурно. А и кой ли се интересува от този . чифут. Не виждам такъв . Скоро ще се пръсне от злоба и ще се разпълзят змии и гущери от червата му.


- Сега виждам ПОРАДИ ПРИСЪЩАТА ВИ ПРОСТОТИЯ И ЛИПСА на ДОВОДИ - КЪЛНЕТЕ ... ще си "изкривите кармата".:))) !
И като казах "карма" ми идва на ум една песен от Висоцки. НАПИСАНА ДОСУЩ - ЗА ТАКИВА КАТО ВАС !
- Не вярвате - че е за вас ли ... ето прочетете и се убедете - как сама се поставяте в катогерията БАОБАБ - обяснено, в песента?

Песенка о Переселении (на Душата :)))

"Кто верит в Магомета, кто - в Аллаха, кто - в Иисуса,
Кто ни во что не верит - даже в черта, назло всем,-
Хорошую религию придумали индусы:
Что мы, отдав концы, не умираем насовсем.
...
Живи себе нормальненько -
Есть повод веселиться:
Ведь, может быть, в начальника
Душа твоя вселится.

Пускай живешь ты дворником - родишься вновь прорабом,
А после из прораба до министра дорастешь,-
Но, ЕСЛИ (ты !) ТУП(а), КАК ДЕРЕВО - родишься баоБАБОМ
И БУДЕШЬ баоБАБОМ ТЫЩУ ЛЕТ, ПОКА ПОМРЕШЬ.

Досадно попугаем жить,
Гадюкой с длинным веком,-
НЕ ЛУЧШЕ ЛИ ПРИ ЖИЗНИ БЫТЬ
ПРИЛИЧНЫМ ЧЕЛОВЕК?
…”


- Желаеш ли превод и пояснения?
цитирай
37. radostinalassa - getmans1
20.10.2018 07:22
Ти не си така циничен, но си ментално осакатен .Затова не исках ти да си вместо " благоверната".
цитирай
38. get - Ей, на това му се вика „ Ласси да те ...
20.10.2018 11:10
getmans1 написа:
Ей, на това му се вика „ Ласси да те нагази - новото проклятие на ... ПУТИН ...


Простотата, е дар от Бог - но не следва да се злоупотребява с нея, превръщайки я – в простотия.

За разлика от глупака - умният знае ГРАНИЦИТЕ до които му достигат знанията!
цитирай
39. anngry - Привет, Ж-Стар! :D
20.10.2018 12:28
Както самият ти си казвал, идеята на блога е да ни обогатява. В случая ти опитваш да покажеш, че "изсмуканите от пръстите мнения" както ги наричаш, често поставят авторите си в смешни ситуации да говорят нещата така, както ни най-малко не са в действителност. В случая по отношение на медицината в Куба, която признавам си не познавам. Но пък, ако за почти всички термините от таблиците са неразбираеми "заклинания", то за мен са реална материя и съм напълно съгласна с мнението ти в един от коментарите, че не изискват бабини деветини, а сериозни медицински познания.
В този ред на мисли искам да обърна внимание на хипер активната Радостиналасса, че да мисли как помага на българите, това също го прочетох в някой коментар, особено в нейния случай на писане на такива безумни глупости, е чисто и просто смешно.
Радостиналасса, Стар Ви го е казал повече от отлично с това за бабините деветини. Препоръчвам Ви да не се вземате на сериозно и да помислите много внимателно, че лекуването на хората не е безобидно хоби, което да се постига без задълбочени знания по биология, химия, анатомия и т.н., а професия, изискваща много по-различни компетенции от това да гледате видеоуроци в Youtube.

Поздрави, Стар! :D
цитирай
40. anngry - Щях да пропусна да кажа, че е постоянна практика руски граждани да ползват наша медицинска помощ.
20.10.2018 12:37
Много честа практика. Особено при денталното протезиране.
За сериозна интервенционна намеса предпочитаната дестинация пък е Германия, която е държавата в Европа с качество в областта на съвременната медицина нива над всички останали.
Което всъщност по мое мнение е факт и в световен мащаб. :D
цитирай
41. radostinalassa - anngry
20.10.2018 13:53
кОЕ ТОЧНО ПВИ ПРИТЕСНИ И НЕ ВИ ХАРЕСВА. зА ПОРЕДЕН ПЪТ ИСКАМ ПОВЕЧЕ ТОЧНОСТ, А НЕ ОБЩИ ФРАЗИ. Например?
цитирай
42. radostinalassa - anngry
20.10.2018 14:03
С акво точно плашите хората? Всявате смут в тях? И с каква цел?
цитирай
43. cortana - Последни 20 регистрирани посетителя
20.10.2018 14:35
14:14 - breeze
14:13 - mileidi46
13:50 - radostinalassa
13:32 - kolevn38
12:31 - anngry
12:07 - anngry
11:37 - radostinalassa
10:44 - get
08:39 - leonleonovpom2
08:06 - radostinalassa
07:20 - radostinalassa
19.10 23:01 - get
19.10 22:57 - getmans1
19.10 22:37 - radostinalassa
19.10 22:14 - kolevmsk
19.10 22:13 - get
19.10 21:26 - radostinalassa
19.10 21:04 - get
19.10 20:55 - cortana
19.10 20:45 - predatorka

:)
цитирай
44. cortana - :)
20.10.2018 14:40
radostinalassa написа:
кОЕ ТОЧНО ПВИ ПРИТЕСНИ И НЕ ВИ ХАРЕСВА. зА ПОРЕДЕН ПЪТ ИСКАМ ПОВЕЧЕ ТОЧНОСТ, А НЕ ОБЩИ ФРАЗИ. Например?
Мен лично ме 'притеснява' фактът, че спорите с лекар по въпроси, свързани със здравето. :):):)
Но като отговор на въпроса Ви, може би например глупостта, която сте защитавала и спорила с питаната от Вас дама и Ж по отношение на това, че видите ли клетките се хранели с радиация!! :):) Вие осъзнавате ли що за тотална глупост и безумие е това и колко смешна изглеждате отстани? И осъзнавате ли, че човек да спори с такъв индивид е не просто глупаво, а неуважително спрямо собствената личност?
Друг пример може да бъдат произволните Ви подмятания в какви дози трябва да се употребява йодът.

И искате конкретни примери?!!?? Че то такива при Вас колкото искате!

radostinalassa написа:
С акво точно плашите хората? Всявате смут в тях? И с каква цел?
Аз не съм забелязала досега въпросната дама да плаши с каквото и да е хората и особено пък да всява смут.
Това го правите Вие с тръбенето колко лоша е храната и така нататък. Ама Вие наистина ли мислите, че откривате топлата вода и едва ли не ще изкъпете цялото човечество? :) Хората знаят всички неща, които мислите, че им дарявате и с които мислите, че им помагате. И интелигентните и самоуважаващи се индивиди от тях водят целесъобразен начин на живот и нямат нужда от Вашите често без връзка с главния мозък съвети.
Давам Ви пример, понеже се излагате с това да обсъждате хора, които изобщо не познавате:
Жоро, който явно много Ви дразни с прямотата си и липсата на подмазваческо поведение, дневно изминава по над 20 км. пеш или в/у велосипед. И аз не вярвах докато не се убедих с очите си, че на пътечката във фитнеса и двамата му сина, които са доста по-снажни от него, окапаха на 12-тия километър, а той продължи да тича, при все, че си личеше, че е да им натрие носовете понеже преди това го ебаваха, че е дърт.
Малкият му син е скала, но прави 30 лицеви опори, а Вие ще повярвате ли, че както тук някои разнасят дебелината на Ж, същия прави 120? Че вдига 130 кг. на лежанка?
Така, че, Радостина, човек тук може да се гаргарка с околните, че е 120 кг., а да е 100, но да тича като такъв с тегло 80. :):):)
Все пак говорим за спортист макар и в един по-ранен етап от живота му, който обаче не се е занемарил както 90% от българите на неговата възраст. :)

Хайде сега Вие кажете освен тракането с пръсти по клавиатурата по десетки часове всеки ден, каква е физическата Ви активност. :):)
цитирай
45. radostinalassa - Дозите на йода са 100, 150, 200 микрограма
20.10.2018 14:50
Във водораслите , които са хранителна добавка те са много по - големи. Излишният йод се изхвърля от организма. Никой не може да каже, че водораслите са вредни. Но недостигът на йод в организма ни е такъв. Не искам да споря с учителка, разбирате ли ме? В Япония в момента приемат огромни дози йод с храната си. Никъде не съм казала да пиете йод от шишенцата от аптеката. Това е спиртен р - р , и ще бъде вредно. Не мога да ви разбера. Опитайте се да обясните. Та това са дози, изпитвани върху мишки. Мишките нямат такова умствено развитие като човека. Чували ли сте за ендемичен кретенизъм, дължащ се на липса на йод при развитието на плода?
цитирай
46. anngry - Кортана Ви го е казала повече от добре в коментар 44.
20.10.2018 14:58
radostinalassa написа:


Чували ли сте за ендемичен кретенизъм, дължащ се на липса на йод при развитието на плода?

А Вие чували ли сте за хипертиреоза?
И без Гугъл, моля. :D:D
цитирай
47. anngry - Кортана, привет! :D
20.10.2018 14:59
cortana написа:


Все пак говорим за спортист макар и в един по-ранен етап от живота му, който обаче не се е занемарил както 90% от българите на неговата възраст. :)
Анаеробните процеси и функции при спортистите се запазват до края на живота им.
Понякога е достатъчно само да бъдат смушкани, за да се събудят. :D:D
цитирай
48. radostinalassa - Водораслите не могат да причинят ...
20.10.2018 15:00
хипертиреоза. Това е несериозно, нали? По какъм механизъм ще стане? Обяснете ми , моля.
цитирай
49. anngry - Радостиналасса, нямам намерение да обяснявам на човек, който има наглостта да оспорва шесгодишното ми образование и над 16 годишната ми интензивна практика.
20.10.2018 15:09
Освен това, не преиначавайте думите на хората, с които комуникирате. Никъде не съм казала, че водораслите могат да причинят хипертиреоза. Но например съм срещала Ваши препоръки човек да изостави напълно приемът на месо.
Това осъзнавате ли калко е неправилно да го препоръчвате на околните? И се надпирате с останалите, че знаете повече от тях по въпросите за храненето???
Отдавна научих, че Ж-Стар е бил активно трениращ бойни спортове с добра спортна кариера. Няма как да знаете повече от него по въпросите на храненето и веднъж дори се смях четейки ваш с него разговор по отношение на цикъла на Кребс. Вие? Да спорите със спортист по отношение на цикъла на Кребс?
Осъзнавате ли въобще колко е комично това? :D
цитирай
50. radostinalassa - Дадохте отбой за водораслите
20.10.2018 15:30
Това е добър ход. За синият йод какво ще споделите? Вреден ли е ?
Има милиони вегани по Земята. Хиляди филми за това. Аз споделям, че понякога ям месо, но много малко, защото получавам подагрични болки. Те са сравнително леки, но са знак да спра да го ям.
Ние нямаме нужда от месо, а по - скоро от мазнините в него. Нещо против. Ям сланина, ленено семе и пр. мазнини.
Познавам много тъпи спортисти и даже не бих спорила с тях.
Цикълът на Кребс не би навредил на никого, защото е доста микроскопичен.
Излиза, че този цикъл е приоритет на спорта? Интересно хрумване.
цитирай
51. radostinalassa - Аз имам иновативни знания, ест. че не са мои, а придобити с четене
20.10.2018 16:01
Напр. знам как да оползотворя белтъците от тези 1 кг / при мене / умрели ежедневно клетки. Това е откритие на може би великия биолог И .П. Павлов. Това откритие ест. е укрито от медиците и вие не би трябвало да го знаете. Ако не е така, просто ще ви поздравя за знанията. Но бизнесът ще понамалее, нали? Но трябва да мислим и за кармата си, не е ли така ?
цитирай
52. starforlife - Абе, идиотко...
20.10.2018 16:31
radostinalassa написа:
Дадохте отбой за водораслите
Това е добър ход.
Когато някой се въздържа да ти играе по гайдата да скачаш от тема в тема където си въобразяваш, че се силна - ти го извърташ до това, че видиш ли бягал от отговори.
Че ти на колко въпроса даде отговори бе, куку изкукало?
Попитах те ти колко деца имаш, че смееш да говориш, че аз съм бил безотговорничел на тема раждаемост.
КАКЪВ Е ТВОЯТ ПРИНОС ПО ВЪПРОСА ЗА РАЖДАЕМОСТТА, СЕЛСКА ПРЪЧКО?
И не ми се измъквай с това, че видиш ли обидите съм включил, а директно отговори на въпроса имаш ли въобще деца. Защото и да имаш - грях ми на душата, но съм сигурен, че са те отебали, защото просто не си редовна в главата и никой не би търпял дървен философ като теб, който е толкова зле по куп въпроси и дори обща култура, а се има за много нещо.


radostinalassa написа:
Ние нямаме нужда от месо, а по - скоро от мазнините в него.
...
Цикълът на Кребс не би навредил на никого, защото е доста микроскопичен.
Излиза, че този цикъл е приоритет на спорта? Интересно хрумване.
Човек, който говори подобни глупости, има самочувствието да се опитва да каже, че на тема храни и хранене (което естествено, че са коренно различни неща, Тинче) знае повече от мен?
СмЕх!
Тинчее... Кретенче недоклането...
Я да те попитам как без прием на месо ще се осъществи Цикълът на Кребс в еритроцитите и въглеродният двуокис ще се редуцира до ацетил-коэнзим А, м?
И как аденозинтрифосфата ще се свърже с въпросния въглероден двуокис за да се получи... какво, Тинче, дървена профекорке боса като пръчка?
цитирай
53. starforlife - И не смяташ ли, Тинче, руско лайно такова,
20.10.2018 16:36
че да обсебваш с простотията си коментарите под постингите на хора е само и единствено проява на висша форма идиотия?
"Хич не ми е добре да общувам с овце..."
"Това овцата е тъпо животно..."
"Писна ми от овце..."
Осъзнаваш ли, че тези думи са ретроспекцията ми точно за индивиди като теб?

Но да ти повторя:
Не започвай с възмущението си по отношение на грубия ми език, защото ти си се натресла тук, а не аз при теб, а отговори прямо и директно (пък тогава имай претенциите някой да отговория на твои въпроси) на въпросите ми:

1-ви въпрос: Какъв е твоят количествен (пък и качествен - ха ха ха) принос по отношение на демографските въпроси на страната ни? Или казано с други думи: Колко деца ти роди и отгледа та изсули и тази простотия да говориш за такива неща?

2-ри въпрос: Как без прием на месо ще се осъществи Цикълът на Кребс в еритроцитите и въглеродният двуокис ще се редуцира до ацетил-коензим А, професорке? И как аденозинтрифосфата ще се свърже с въпросния въглероден двуокис за да се получи... какво, Тинче, дървена профекорке боса като пръчка?
цитирай
54. starforlife - А по ето тази твоя идиотия:
20.10.2018 16:41
radostinalassa написа:
1. О, забравих да ви четкам, че сте много умен.
2. Не яжте ГМО храна. Ще си развалите прекрасната фигура. Също така водела до деградация на личността, а вие сте толкова съвършен в момента.
3. Янките говорят, че те са победили хитлерова Германия. Пепел ви на езика .

По 1. Ако IQ-то ти е под 90, смятай, че моето е два пъти по-високо от твоето. Аз съм с три висши образования. А ти с какво образование си?
По 2. Ти май от ирония не разбираш и вчерашната ми шега за хапването на ГМО го приемаш буквално. Тинче, чАдо, аз и близките ми минимум 2 пъти седмично хапваме риба. Ти колко пъти годишно дори ядеш водорасли, та ни ги вреш в очите като латерна? Кога за последно хапва заешко и какъв % от месото, което не употребяваш се пада на това месо?
По 3. Откъде накъде тук намеси САЩ и ВСВ? То бива идиотия, бива, ама твоето е болестно просто.



Последни 20 регистрирани посетителя
16:41 - krassko
16:15 - radostinalassa
16:02 - barneba
15:56 - radostinalassa
15:33 - littlerain
15:24 - radostinalassa
15:08 - ilvin
15:02 - anngry
14:56 - anngry
14:47 - veshter
14:44 - radostinalassa
14:34 - cortana
14:14 - breeze
14:13 - mileidi46
13:50 - radostinalassa
13:32 - kolevn38
12:31 - anngry
12:07 - anngry
11:37 - radostinalassa
10:44 - get
цитирай
55. anngry - :D:D:D
20.10.2018 17:21
starforlife написа:


2-ри въпрос: Как без прием на месо ще се осъществи Цикълът на Кребс в еритроцитите и въглеродният двуокис ще се редуцира до ацетил-коензим А, професорке? И как аденозинтрифосфата ще се свърже с въпросния въглероден двуокис за да се получи... какво, Тинче, дървена профекорке боса като пръчка?

Ето сега стана интересно! :D:D:D
И мисля, че за втори път ще е поучително, при все, че няма да има ефект! :D
Опасен си, Стар! :D:D:D
цитирай
56. starforlife - ~ 55. anngry
20.10.2018 17:26
Ха ха ха
Ами... Тъпата пръчка сега ще зарови в Гугъл и пак няма да може да отговори.
Просто защото...
Е както вече казахме - тъпата пръчка си остава тъпа пръчка.
И използва едни банални заучени клишета, които също не разбира в основите, но си мисли, че не става за смях, а блести като интелект.
Е не става, братче!
Който си е кух като гъдулка - няма как да не му личи и от космоса.

ПС: Като казах "космоса", та се присетих...
Преди време чета не си спомням къде, май при гъдулкото кошава, постинг как видиш ли там нечийспътник се бил приближил с цел да прихване комуникации.
Е как да не се хилиш до края на дните си на такава випиюща липса на обща култура въобще?
цитирай
57. radostinalassa - Послание за селския идиот
20.10.2018 17:31
Напр. знам как да оползотворя белтъците от тези 1 кг / при мене / умрели ежедневно клетки. Това е откритие на може би великия биолог И .П. Павлов. Това откритие ест. е укрито от медиците и вие не би трябвало да го знаете. Ако не е така, просто ще ви поздравя за знанията. Но бизнесът ще понамалее, нали? Но трябва да мислим и за кармата си, не е ли така ?
цитирай
58. starforlife - ~ 57. radostinalassa
20.10.2018 17:34
Тинчее...
Бяха ти зададени конкретни въпроси.
Не се измъквай като насрано циганче, а дай поне опит за отговор.
Или дори деца нямаш, но имаш простащината да коментираш такива неща?
цитирай
59. starforlife - Повтарям въпросите си, а не ни занимавай с... акарите си - ха ха ха (Ако всъщност без Гугъл знаеш какво е акар въобще към момента)
20.10.2018 17:35
1-ви въпрос: Какъв е твоят количествен (пък и качествен - ха ха ха) принос по отношение на демографските въпроси на страната ни? Или казано с други думи: Колко деца ти роди и отгледа та изсули и тази простотия да говориш за такива неща?

2-ри въпрос: Как без прием на месо ще се осъществи Цикълът на Кребс в еритроцитите и въглеродният двуокис ще се редуцира до ацетил-коензим А, професорке? И как аденозинтрифосфата ще се свърже с въпросния въглероден двуокис за да се получи... какво, Тинче, дървена профекорке боса като пръчка?

А този смЕх съм го изпуснал:
radostinalassa написа:
...
Не искам да споря с учителка, разбирате ли ме?
...

Тинче, чАдо, Корти е мениджър средно ниво в мерзка амерковска корпорация, даваща средна работна заплата тук, в България, от порядъка на 2600 лева на над 2500 човека.
Управлява едно 60-80 човека и по интелект е може би трета (след мен ха ха ха и... благоверната ми - хи хи хи) тук, в блога.
Така, че - не се и опитвай да си мериш пишката с нея.
цитирай
60. radostinalassa - Никога не съм живяла на село
20.10.2018 17:35
Как ви дойде на ум , че съм от село? Да не сте селската врачка?
Между другото от това се възползват всички вегани. А маймуните ловят от въздуха мухи, ядат буболечки, така , че на практика вегани няма. Нашата симбионтна флора ни произвежда всичко необходимо за живота, стига да не я превъзхожда гнилостната патогенна флора, размножаваща се в присъствието на животинските продукти.
Сигурно и апендикс нямаш? Това е вече фатално.
цитирай
61. starforlife - ~ 60. radostinalassa
20.10.2018 17:40
Не ми разводнявай с идиотии за мухи, а просто дай отговори, м?
Потретвам въпросите:

1-ви въпрос: Какъв е твоят количествен (пък и качествен - ха ха ха) принос по отношение на демографските въпроси на страната ни? Или казано с други думи: Колко деца ти роди и отгледа та изсули и тази простотия да говориш за такива неща?

2-ри въпрос: Как без прием на месо ще се осъществи Цикълът на Кребс в еритроцитите и въглеродният двуокис ще се редуцира до ацетил-коензим А, професорке? И как аденозинтрифосфата ще се свърже с въпросния въглероден двуокис за да се получи... какво, Тинче, дървена профекорке боса като пръчка?

ПС: Селска пръчка е "хипербола" бре, Тинче.
Не визира да си от село, а да си тъп като обран бостан. ха ха ха
цитирай
62. radostinalassa - А аз мисля , че тъпите невежи хора правят повече секс
20.10.2018 17:40
Те са от първа варна, с девиз - яж и се размножавай. Това са хората от тъмния сой, но виждам, че има и някои замаскирани бели особи.
Аз имах предвид да отгледате трето дете. Две не стигат да обърнете раждаемостта в положително направление.
Щом не искате да ви пиша, няма да го правя. Предайте се, ръцете горе.
цитирай
63. radostinalassa - Послание за селския идиот
20.10.2018 17:41
Напр. знам как да оползотворя белтъците от тези 1 кг / при мене / умрели ежедневно клетки. Това е откритие на може би великия биолог И .П. Павлов. Това откритие ест. е укрито от медиците и вие не би трябвало да го знаете. Ако не е така, просто ще ви поздравя за знанията. Но бизнесът ще понамалее, нали? Но трябва да мислим и за кармата си, не е ли така ?
цитирай
64. starforlife - Хайде сега ми отговори с какво 57-ми и 63-ти коментар се различават един от друг и после пак мисли, че не си тъпа селска пръчка.
20.10.2018 17:44
ха ха ха


Да ги цитирам ли?
ОК!


В 57-ми коментар radostinalassa написа:
Напр. знам как да оползотворя белтъците от тези 1 кг / при мене / умрели ежедневно клетки. Това е откритие на може би великия биолог И .П. Павлов. Това откритие ест. е укрито от медиците и вие не би трябвало да го знаете. Ако не е така, просто ще ви поздравя за знанията. Но бизнесът ще понамалее, нали? Но трябва да мислим и за кармата си, не е ли така ?


И доказвайки твърдението ми, че си служи с готови тъпи клишета
В 63-ти коментар, radostinalassa явно вече забравила, че е използвала клишето, написа:
Напр. знам как да оползотворя белтъците от тези 1 кг / при мене / умрели ежедневно клетки. Това е откритие на може би великия биолог И .П. Павлов. Това откритие ест. е укрито от медиците и вие не би трябвало да го знаете. Ако не е така, просто ще ви поздравя за знанията. Но бизнесът ще понамалее, нали? Но трябва да мислим и за кармата си, не е ли така ?

СмЕх!
цитирай
65. radostinalassa - А уловката за Ер е същата.
20.10.2018 17:46
Става дума за соматичните клетки. Остарявате драги, втори път един и същи капан няма да стане. Изтъркахте се вече, спортисте.
Най - лесно АТР се образува при изгарянето на глюкозата и мазнините. Защо са тука някакви си белтъци. А такива има в изобилие от умрелите ни клетки. И ако не знаеш как да се изчистиш от тях, и да ги оползотвориш, ще те ядат всякакви твари, за да ти помогнат да не пукнеш преждевременно.
цитирай
66. starforlife - ~
20.10.2018 17:56
radostinalassa написа:
А уловката за Ер е същата.
Става дума за соматичните клетки.
Ха ха ха
Естествено, че ще е същата. Защото ти още не си осмислила и наясно с процеса въобще.
Факт! Личащ от тъпите ти изказвания.

radostinalassa написа:
Остарявате драги, втори път един и същи капан няма да стане. Изтъркахте се вече, спортисте.
Аз съм на 47.
Ненавършени. ха ха ха
А ти на 55.
Което пък и съотнесено спрямо продължителността на живот на мъжете спрямо жените...
И на спортистите спрямо... интернет-троловете (ха ха ха)
Е доста по-голяма разлика от 8 години.
Еее... Кой е старият в случая казваш?
Ти колко километра можеш не дори да избягаш, а да изминеш пеш примерно, м?
Та ще ми говориш за остаряване, хранене, здраве и бля-бля?
Сигурен съм, че на 5-тия водораслите ще ти закапят от Дъ(РТО)то - ха ха ха

radostinalassa написа:
Най - лесно АТР се образува при изгарянето на глюкозата и мазнините. Защо са тука някакви си белтъци. А такива има в изобилие от умрелите ни клетки. И ако не знаеш как да се изчистиш от тях, и да ги оползотвориш, ще те ядат всякакви твари, за да ти помогнат да не пукнеш преждевременно.
Абе я ходи се шибай та поне едно е~ане да ти остане, след като явно и дете не си раждала, но с простотии и в този посока си седнала да простееш.
БААСИ НАВЛЕКА!

ИМАШЕ ЕДНА ОТКАЧАЛКА КАТО ТЕБ, КОЯТО ПРЕДИ ГОДИНИ МИ СЕ ВРЕШЕ С ИДИОТИЯТА СИ...
КОЯТО ПАК ИЗЦЪФТЯЛА И СЕДНАЛА ДА МИ ПИШЕ ВЧЕРА НА ЛС, ЧЕ ОТНОВО КРАЙ, ТОЧКА, ЕНД И ПРОЧИЕ ИДИОТИИ, КОИТО СЪМ ГИ СЛУШАЛ СТОТИЦИ ПЪТИ...

АБЕ ВИЕ НЕДОКЛАТЕНЯЧКИ ЩО НЕ МЕ ОСТАВИТЕ НА МИРА С НЕДОКЛАТЕНОСТТА СИ БЕ?
НЕ РАЗБРАХТЕ ЛИ, ЧЕ САМО ИНТЕЛИГЕНТНО ЛУДИ, А НЕ ПРОСТО ЛУДИ МИ ИДВАТ ПО МЯРКА? ха ха ха

Вече ще те трия, Тиночка, да знаеш.
Защото си недошибана тролеса и правиш обстановката противна.
цитирай
67. get - @ 64. starforlife - Остави, няма нужда да отговаряш на тази особа С НИВО МЕДИЦИНСКИ ЗНАНИЯ НА ... ?
20.10.2018 18:01
starforlife написа:
ха ха ха


Да ги цитирам ли?
ОК!


[quote=В 57-ми коментар radostinalassa]Напр. знам как да оползотворя белтъците от тези 1 кг / при мене / умрели ежедневно клетки. Това е откритие на може би великия биолог И .П. Павлов. Това откритие ест. е укрито от медиците и вие не би трябвало да го знаете. Ако не е така, просто ще ви поздравя за знанията. Но бизнесът ще понамалее, нали? Но трябва да мислим и за кармата си, не е ли така ?



... НА БОЛНИЧНА САНИТАРКА!

- Която ще попитам ЕЛЕМЕНТАРНОТО ?

Тинче ВЪВ СТАРОЗАГОРСКАТА БОЛНИЦА И БИОЛОЗИТЕ ли имат ЛЕКАРСКА ПРАКТИКА ... та толкова настояваш на ФИЗИОЛОГА доктор Иван Петрович Павлов да е БИОЛОГ - Видно от коментарите ти №№ 57-ми и следващи :))) !

Тинче, ще ти е поучително да прочетеш разказа за Атинския художник Апелес - който казал на обущаря:
Обущарю не съди да за качеството на картината - по-високо от обувките!

Простотата, е дар от Бог - но не следва да се злоупотребява с нея, превръщайки я – в простотия.

За разлика от глупака - умният знае ГРАНИЦИТЕ до които му достигат знанията!
цитирай
68. cortana - :):):):))))))))
20.10.2018 18:06
:):):))))
Достатъчно е само да се прочете този бисер
radostinalassa написа:
И ако не знаеш как да се изчистиш от тях, и да ги оползотвориш, ще те ядат всякакви твари, за да ти помогнат да не пукнеш преждевременно.
за да ти стане ясно колко невъзможно е дори мислите да си подреди и пресъздаде логично написалият словестния 'оксиморон'.

ПП: Не пишете 'оксиморон' в гугъл, Радостина, защото има опасност да Ви излезе..... синоним на Путин. :):):)
цитирай
69. starforlife - ~ 68. cortana
20.10.2018 18:13
Точно така, Корти.
Човек, който не може да се изразява дори - няма да вирее вече под моите постинги и искам от теб да изтриваш тази тъпа селска пръчка дори да е написала нещо смислено под моите постинги.
Сега мисля да отида с Колегите на по бира, но аз няма да пия.
Защо ли?
Ами, за да не удавя "всякаквите твари", които ми "помагат да не пукна преждевременно". Хаааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха
ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха


Последни 20 регистрирани посетителя
18:02 - cortana
17:59 - librarian
17:54 - radostinalassa
17:30 - radostinalassa
17:21 - get
17:19 - anngry
17:17 - radostinalassa
17:08 - vmir
16:56 - factor
16:41 - krassko
16:15 - radostinalassa
16:02 - barneba
15:56 - radostinalassa
15:33 - littlerain
15:24 - radostinalassa
15:08 - ilvin
15:02 - anngry
14:56 - anngry
14:47 - veshter
14:44 - radostinalassa
цитирай
70. leonleonovpom2 - Благодаря ти Стар за професионалната помощ!
23.10.2018 21:45
Независимо от това, че в момента на прилагането й, администрацията, както обеща, поправи нещата!
Моля те, не давай извадки с моето име! Защото някой смята ,че само аз влизам в блога ти Това престъпно ли е, дори да е така?На мен ми потрябва и помощ от тебе в област, в която не съм вещ!
Защо смята, че той е отговорен за това ,което правя ? И че трябва да му давам отчет! Един учител от автото това е върхът , до който се е добрал!
Няма нищо срамно в това, разбира се, но какво му дава право да ми бъде съдник?Че това не се равнява, неговото, на онова, което съм постигвнал!Дори на 10 процента
Да ти кажа, мнението ми се затвърждава! България ще се оправи, когато всеки си знае мястото и си го заеме
А не пъдарят да дава акъл на царя и да го оценя-общо го казвам,за всички случаи

Сега по темата Американската медицина не е идеал Такава е съседната й-канадската! Случайно го разбрах В годините след 80- та, наближавах 30 години,но поради владеенето на език и знания, ми гласуваха доверие за работа с чужденци Така се сприятелих със супервизьора или супервайзера на фирмата , строяща завод у нас ! Гостувахме си и семейно, впрочем жена му скоро замина Беше от френски произход, името го показва-Жак Шовет?

Е, нямаше как да не се набърка и политиката в разговорите
Надъхан, млад човек, казах на французина от Квебек, че у нас медицинските услути са безплатни Той, беше на 33 години, каза ,че и в Канада също са безплатни ? Онемях!
Поиска лист и направи разбивка на заплатата си Беше четири хиляди канадски долара -Моята заплата беше сто канадски долара-не на черно, тогава!
Спомням си и до днес-как тя се разпределя по пера веднага За нова кола-подменя се на четири години, за дрехи, за храна, за жилище на изплащане-Къща със 170 квадрата жилищна площ за 170 хиляди долара и така нататък Удържат му се месечно по 550 долара за медицински услуги ! Може с месеци, с години да не ги ползва Но, ако се наложи и сто хиляди долара да струват те, получава ги !Задължително и не се бърка за стотинка!

Хубава вечер
цитирай
71. starforlife - ~ 70. leonleonovpom2
24.10.2018 00:46
leonleonovpom2 написа:
...
България ще се оправи, когато всеки си знае мястото и си го заеме
А не пъдарят да дава акъл на царя и да го оценя-общо го казвам,за всички случаи

Което ме присеща, че не съм пуснал някоя и друга снимка от тиймбилдинга ни този уикенд.
Защото се заговорихме с теб за младото поколение и аз ти казах, че познавам стотици качествени младежи.
Е... На снимките ще видиш 20-тина, чието IQ е все над 140 и работят за "мерзките" американци средно за 4 хил. лева заплати.
А са на възраст 20-25 години.
И не можеш на избори да ги купиш за чиния кебапчета и каса бира.
цитирай
72. leonleonovpom2 - Аз не отричам ,че има такива хора!
24.10.2018 08:26
Но общо в БЪЛГАРИЯ Е ХАОС !
ВИЖ ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЛКО УНИВЕРСИТЕТИ, КОЛКО ПРОФЕСОРИ!?
Що за чудесия! В селата да няма хора, но да има университети?
Ами излагацията с една професорка в ЕС ? Станахме за смях!
Или , истински случай , за един ,бил преподавателката по време на изпит Той си ги купувал, но тя не била от тези Дала му половин час, да прегледа въпроса, щом от смущение го е забравил и да го развие Пакк нищо! Хабер си няма, лично ми го е разправяла!И тя, току що излязла от болницата , получава юмрук в лицето, че му пише двойка
Това е преди 15-20 години
Той получава диплома и сега е професор в един от университетите в София с географска посока!
Той ще учи хората, за които говориш и за каквото говориш! На него ли?
И още нещо Не е важен умственият капацитет, обемът му, толкова ,колкото за какво го използваш! И как? Трябва морал!
На Запад има йерархия И се спазва
Защото успехът идва с труд и с ум! Парашутисти? Сигурно има, но не масово И не се забелязват
Както преди време един приятел чех ми държа лекция как така у вас 20 годишен хлапак ще кара Мерцедес? Кога еи как е спечелил парите за него?
Такава кола кара директор на банка той директор ли е!?
И продължи темата в посока йерархия!
Не може пъдаря да държи сметка на царя!
Както една притча от древността Философ Чул умна приказка от обушар И почнал да събеседва с него Но обущарят се възгордял, почнал да поучава философа-не си спомням в момента името-Сократ или Платон? Търпял известно време!
Накрая го отрязъл с думите, да си гледа кондурите! Това му е работата, не да учи него!
Криворазбран капитализъм, а и не само той е у нас! Затова не върви
Да, за натрупване на капитал, първоначален , както на Дивия запад, но в много по силна форма! Май му е сбъркано времето
И за какво е това ?Животът е един миг, хиляди се избиха за пари у нас, а нямаха и 40 години Само заради парите И продължават!
А като прехвърлиш 30 години, вече си от другата страна на бариерата!

Хубав ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2590646
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031