Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2012 15:41 - КОЙ СЪМ АЗ? ПЪРВИ ТЪП СЪВЕТ ДА ГО НАРЕЧЕМ ТАЙНАТА ОТ МЕН
Автор: bainiki Категория: Други   
Прочетен: 3142 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 25.04.2012 16:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image
Ще ви дам един, на прав поглед тъп съвет и начин на самоопознаване. По-късо ще ви запозная с други неща, но това аз ще преценя, по коментарите ви. Не бива да се дават неща нови в ръцете на псевдохора! Да започваме:

Застанете пред огледалото така, че да се виждате изцяло. Трябва да сте сами и нищо да не ви притеснява. Погледнете се добре. Нали сте вие?! А сега си задайте въпроса: „Кой съм аз”, и си го повтаряйте гласно или на ум! В началото ще изпаднете в особено състояние и даже ще се уплашите от себе си. Но почакайте, това ще отмине. Гледайте се в огледалото и продължавайте да задавате този въпрос. Особено чувство ще изпитате но го изтърпете – няма да полудеете. Това е първата крачка към себепознанието и осъзнаването. Ако искате разфокусирайте си погледа и гледайте в огледалото, но  някъде зад вас. Мислено и с думи си пожелайте нещо да видите. Няма значение какво! Ако ви е дадено да го видите или усетите то ще стане. Не се надявайте (а защо не), че при първия сеанс нещо ще ви се даде, но защо не?!. Но особеното чувство ще го изпитате. Гарантирам ви!! Огледалото е път към друг свят и измерения. Писал съм ви в блога. Потърсете! Повторете това поне 10 дена по 20 минути и ще получите достъп, да го нарека „просветление”. Това е първата, да я нарека тайна която споделям с вас. Може да видите миналото или бъдещето си и то не само вашето!!! Това е известно от хиляди години, но се крие от хората! Ами значи започнахме. Да ви кажа само нещо. Знаете ли, че огледалата когато умре човек се покриват? Това не е случайно, но никой не го осъзнава! Тъй като много малко хора ми вярват на това което пиша, реших да ви дам първата крачка към себеопознаването и към света реален или може би матричен. Може би правя грешка, но ще настъпят огромни промени в рамките на два до пет месеца и искам сами да ги видите! Надявам се, че сте ме разбрали. Дълго се разхождах и мислих дали да ви кажа но накрая реших, че трябва. След време и друго ще ви кажа. А за сега всичко добро от мен!

ОРИГИНАЛА Е - ТУК!
  Николай Николов 



Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Бай,
25.04.2012 16:21
все пак като разкриваш разни работи, би ли споделил защо стискаш таз мотика и къде е втренчен погледа ти, това е артистичната ти снимка в блога ...
а точно под чатала ти има едно листенце, това случайно ли е или така е щракнала самоснимачката.
цитирай
2. bainiki - ОТГОВОР
25.04.2012 16:27
НАПРАВИХ СИ СНИМКАТА НА МАЙТАП И ПОНЕЖЕ НЯМАХ ДРУГА В КОМПЮТЪРА Я ПУСНАХ. ТЯ Е НА ТЕРАСАТА С ЕДНА МЕТЛА С КОЯТО МЕТЯХ. ТОВА КОЕТО НАПРАВИШ ВРЕМЕННО СЕ ОКАЗВА, ЧЕ СТАВА ПОСТОЯННО. ЗАТОВА Я ОСТАВИХ. НИКАКЪВ СКРИТ СМИСЪЛ НАМА. ПРОСТО ТАКА МЕ РАЗПОЗНАВАТ. ВСИЧКО ДОБРО!
цитирай
3. анонимен - Бай,
25.04.2012 17:21
ОК, хубава снимка, за огледалото ще видя може и да пробвам ... но трябва мотивация
цитирай
4. анонимен - Всъщност какво трябва да очакваме ...
25.04.2012 22:04
Всъщност какво трябва да очакваме след като задаваме въпроса?С какво това ще промени същността ни?
цитирай
5. анонимен - Бай,
26.04.2012 13:16
нема кандидате, па то е страшно сигурно да срещнеш сам себе си ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bainiki
Категория: Други
Прочетен: 1820182
Постинги: 455
Коментари: 936
Гласове: 1328
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031