Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2013 08:19 - СЪДБА - ЖИВЕЯ БЕЗ ПАРИ ЧРЕЗ ОБЩНОСТТА НА СВОБОДНАТА ИКОНОМИКА
Автор: bainiki Категория: Други   
Прочетен: 1302 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
 
ЖИВОТ ЛИ БЕ ДА ГО ОПИШЕШ! РАЗРОВИШ ЛИ ГО ЩЕ МИРИШЕ И ЩЕ ГОРЧИ КАТО ОТРОВА - ВСЕ ПАК ВСИЧКО ЗАВИСИ ОТ СЪДБАТА, ХОРАТА И ГЛЕДНАТА ТОЧКА!



Каравана, лаптоп на слънчеви батерии ипаста за зъби, изработена от кости на сепия. Така живее Марк Бойл, който напълно се е отказал от парите. „След шест години изучаване на икономика, нито веднъж не чух думата екология", казва Бойл. Ако не бях попаднал на едно видео на Ганди в края на образованието си, щях в момента да живея от почтена работа, като убеждавам индийските фермери да отглеждат ГМО или нещо в този дух. Този дребен индиец обаче ме научи огромен урок, а именно, че трябва "аз трябва да бъда промяната, която искам да видя в света"Бедата беше, че аз тогава нямах представа, каква е тази промяна, казва Бойл пред «Гардиън».
След управлението на няколко хранителни компании, занимаващи се с биохрани, осъзнах, че дори и "етичния бизнес" не е съвсем достатъчен, за това което исках да направя. Един следобед философствахме с приятел. Обсъждахме световните проблеми, като унищожаването на природата, експлоататорските фабрики в третия свят, войните за ресурсите на планетата -- и се чудехме на кое да посветим живота си и оъзнахче гледам на света по същия начин, по който западните медици третират пациентите си --като лекуват симптомите им, а не търсят първопричината за техните оплаквания.Затова реших да стана социален хомеопат, про-активист, който търси първопричина за тези симптоми.
Така че, за да бъда аз промяната, която исках да видя в света, трябваше да се откажа от парите. Първоначално реших да го направя за година. Взех си каравана, паркирах я в една биоферма, където бях доброволец. Реших, че готвенето ще е навън -- зиме и лете на печка на дърва, а лаптопа ми ще се захранва от слънчева батерия. Щях да се топля на дърва и да
компостирам отпадъците си.
Трябваше да реша как да осигурявам храната си без пари. Има 4 начина -- да търсиш храна в дивата природа, да отглеждаш сам свои продуктида заменяш нещо за храна или да използваш изхвърлена храна -- която е в изобилие в Обединеното кралствоОще на първия ден нахраних 150 души с отпадъци и с храна намерена в природата. По-голямата част от годината, обаче ядях мои собствени продукти, които отглеждах сам. За придвижване използвах колело и 34 --те мили до града ги приемах като фитнеса ми за деня.
Това, което научих от новия си начин на живот е, че приятелството, а не парите са истинската сигурност, от която се нуждае човекЧе бедността в западния свят е само духовна. Че независимостта всъщност означава взаимозависимостИ че, ако не притежавате плазмен телевизор, хората мислят, че сте екстремист.
Много често ме питат, липсва ли ми стария начин на живот и бизнесът, който съм управлявал. Но на вас биха ли ви липсвали стресът, задръстванията, битовите сметки....
Марк Бойл е основател на Общността на свободната икономика (The Freeconomy Community).
 http://www.justfortheloveofit.org

НИКОЛАЙ НИКОЛОВ



Гласувай:
5


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bainiki
Категория: Други
Прочетен: 1820313
Постинги: 455
Коментари: 936
Гласове: 1328
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031