Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2013 11:09 - ЕЙ, ВИЕ ОТ НОВАТА ВЛАСТ - ВНИМАВАЙТЕ - последен шанс
Автор: bainiki Категория: Други   
Прочетен: 2254 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image 
ЕТО НЕЩО КОЕТО НАПИСАХ НА БОЙКО БОРИСОВ И ПУБЛИКУВАХ И В БЛОГАДАТА Е: 22.10.09 Г. ЕТО Я ТУК:http://nikolaijambol.blogspot.com/2009/10/blog-post_22.html   Но няма смисъл да я търсите! Пускам ви я отново. Я пак да видим, кой крив, кой прав!

Така, като гледаме, май след ТРИ години много от работещите ще са на улицата! Защо смятам така? Да погледнем железопътния транспорт. Хората редовно пътуват /до колкото могат/, а някой /хайде да познаем кой?!/, прибира парите и хората не са получавали заплати от - 5 – 6 месеца. Отново никой няма виновен. Как така? Пътниците плащат а пари няма! Време е новото правителство да се стегне и да прекъсне краденето на пари. Как така ще работиш, а няма да ти плащат? Месец може но половин година? Но на крадците им е ясно, че тези хора със строго насочена квалификация, няма къде да отидат, и ги изнудват до край. Новото правителство, меко казано взе да ни приспива. Бойко!!!!- съвет ти давам: Вземете си повече нормални хора в правителството, плащайте им по 1000 лв. на месец и им поставете конкретни задачи. Те ще ги свършат! Бъди сигурен. С пет или шест вносни мекерета /извинявам се министри/, които не са преживяли ужаса на нямането, работа не ще да свършиш. Не ти ли стана ясно бре пич?! Не виждаш ли какво ти предлагат!? Да опоскат страната до край! Я почни да ги гониш за всяка простотия /като фискалния резерв например/! Абе много тъпо иска да те прекара това пичлеме с педераски глас! Добре, че се усети за сега во време! Добре, че не почна да ни се извиняваш! Сега трябва да то издухаш, докато не е направило някой друг сакътлък в повече?! Нима не схващаш идеите на тези западни мошенициТе само искат и не предлагат! Едно време Съветския Съюз налагаше, но и ни даваше! Пък тези само искат разни неща в тяхна полза. Това се отнася  за Европейския съюз. Пишат доклади, искат да ни пратят сичкото циган от Малта и не знам от къде още, и гетото България ще заиграе в ритъма на кючека и негърските танци! Сакън!... ще ти ебем мамата ако направиш нещо такова! Помни ми думата - това ще се случи! Толкова ли си тъп или си проводник на западните интереси?! Вземи се в ръце, тегли една майна на западните подлоги и лизачи и мисли за себе си и за народа си, щом си решил да се захванеш с това! Иначе просто се откажи на времеЗа да не станеш за смях и съответно политически труп, като Костов. От къде ги намери тези нещастници – просто не те разбирам! Вземи хора от България, живеещи тука, милеещи за нея, създай диктатура за една две години и всичко ще се оправи! Примери много!!!!
Втора част:

ТЕХНИКА ЗА МАСОВ КОНТРОЛ  Масмедиите са най-могъщият инструмент, използван от управляващата класа за манипулация на масите. Тя оформя и моделира мненията и отношенията, определя кое е приемливо в обществото.   Масмедията се състои от различни медии, които са оформени така, че да достигат възможно най-голяма публика. Тези медии включват телевизията, киното, радиото, вестниците, списанията, книгите, звукозаписите, видео игрите и Интернет. “Безлични сили, върху които ние нямаме почти никакъв контрол, изглежда тласкат всички ни в посоката на един кошмар като този от “Един смел нов свят”; и това безналичностно подтикване бива съзнателно ускорявано от представителите на търговските и политическите организации, които вече са разработили поредица от нови техники за манипулация на чувствата и мислите на масите, за да се защитават интересите на едно малцинство.“ (Алдъс Хъксли, предговор към “Един смел нов свят“). “Съзнателното и интелигентно манипулиране на организираните навици и мненията на масите е важен елемент на демократичното общество. Тези, които манипулират този незабележим механизъм на обществото, представляват невидимото правителство, което има истинската ръководна власт в нашата страна. Ние сме управлявани, нашите мозъци – обработвани, нашите вкусове – формирани, нашите идеи – вменявани, най-вече от хора, за които никога не сме чували. Това е логическа последица от начина, по който нашето демократично общество е организирано. Огромни бройки човешки същества трябва да си сътрудничат по този начин, ако ще живеят заедно в едно гладко функциониращо общество. Нашите невидими управители в много от случаите дори не знаят кои са техните сподвижници от вътрешния кабинет.” – Едуард Бърнайс, “Пропаганда“ Новаторските маркетингови кампании на Бърнайс промениха из основи функционирането на американското общество. Той фактически изгради “консуматорското” отношение, като създаде една култура, в която американците вече купуваха за удоволствие, а не за оцеляване. По тази причина сп. "Life" го класира между 100-те най-влиятелни американци на 20-и век. В неговата “Енциклопедия на социалните науки” Ласуел обяснява, че когато елитът не разполага със съответните реквизити на силата, за да въдвори подчинение, тогава на социалните мениджъри им се налага да се обърнат към “една напълно нова техника на контрол, най-вече чрез пропаганда”!!!!!! Той добавя и обичайната обосновка – "ние трябва да отчетем “невежеството и глупостта на масите и да не се поддаваме на демократичната догматика за това как хората най-добре преценявали собствените си интереси”. Ласуел обширно е изучавал как се анализа съдържанието, за да разбере ефективността на различните типове пропаганда. В своето есе “Съдържания на комуникацията” той обяснява, че за да се разбере смисълът на едно съобщение (напр. филм, реч, книга и т. н.), трябва да се вземе предвид честотата, с която определени символи се показват в него, посоката, в която тези символи се опитват да насочат мнението на публиката, а също и интензивността на използваните символи. Ласуел е известен и с модела си за анализ на медиите, базиран на формулата: Кой (казва) Какво (на) Кого (по) Какъв канал (с) Какъв ефект? С този модел Ласуел показва, че за да се анализира подобаващо един медиен продукт, трябва да се види кой е създал продукта (хората, поръчали създаването му), към кого е насочен този продукт (публиката, в която се цели) и какви са били желаните ефекти на този продукт (да информира, да убеди, да продаде и т.н.) върху публиката. . Днешната пропаганда почти никога не се позовава на рационални и логически аргументи. Тя директно задълбава в най-първичните човешки нужди и инстинкти, за да предизвика емоционална и нерационална реакция. Ако винаги разсъждавахме разумно, може би нямаше да сме купили и 50% от това, което притежавамеБебета и деца непрекъснато се появяват в реклами, насочени към жените, поради една специфична причина: изследванията показват, че детските образи отпушват у жените инстинктивни грижовни и защитни реакции, което предизвиква и благоразположено отношение към рекламираните продукти. Сексът присъства навсякъде из масмедиите, тъй като привлича и задържа вниманието на зрителите. Той директно играе върху животинските ни нужди за размножение и веднъж отприщен, този инстинкт веднага засенчва всички други рационални мисли в нашия мозък. Поп културата доставя и обслужва невежеството чрез постоянното предлагане на затъпяващи развлечения и излагането под светлината на прожекторите на дегенерирали знаменитости, които стават обект на идолизиране. Много хора питат: “Има ли начин да спрем това?” Да, има: СПРЕТЕ ДА ИМ СЕ ВРЪЗВАТЕ НА ГЛУПОСТИТЕ И ПРОЧЕТЕТЕ НЯКОЯ КНИГА.
Ако една нация очаква да бъде едновременно невежа и свободна, това не е било и няма и да го бъде. – Томас Джеферсън.    Николай  Николов  Хайде чао!



Гласувай:
3




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bainiki
Категория: Други
Прочетен: 1823298
Постинги: 455
Коментари: 936
Гласове: 1328
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930