Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2013 09:47 - КАК EVN СЪСИПВА МЕН И ОЩЕ ПЕТ ЧОВЕКА.
Автор: bainiki Категория: Други   
Прочетен: 2172 Коментари: 0 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image
Не вярвах, че и на мен ще се случи поредната простотия на крадците от енерго- разпределителните дружества от югоизточна България тоест EVN България, но факта си е факт. Получих „Констативен протокол”, че са ми занулили електромера от март месец въпреки, че съм си плащал редовно всеки месец до ден днешен и ми начисляват сума 800 лева на база дневна тарифа /тоест плащай втори път!/ , съответстващи /може би – защото не обясняват, а достъпа до „Шефчето” е труден тоест - невъвможен/  на  предполагаемите от тях изразходвани киловати. В протокола пише – двама техници и още двама човека от тяхното дружество явяващи се „свидетели”,  констатират отрязването на нулевия проводник. Някой учил поне малко да ми каже как ще протича ток до домовете ми и как електромера ще отчита?! Първо – как се режи нулев проводник? С клещи или ножица?! Всъщност – не е отрязан. Няма как! – Нулата е целия корпус на таблото. Искам да ги попитам едно нещо: Когато ми смениха електромера, който си беше току що купен от мен, чисто нов, трифазен, тариран и така нататък, някой да ме е питал или да е искал съгласието ми?!  Няма такова нещо!! Вие знаете, че така действат –подмолно и като крадци! (Не напразно през февруари цяла България прорева от тях, но политиците ни, понеже са в играта наречена пари и комисионни,  и до ден днешен спят и глупости дърдорят, че и не искат да си ходят). Това на EVN  е първата им грешка. Втората е, че от когато са тук, таблото ни /на входа/ никога не е било заключено от тях, счупили са го и си стой отворено. Имат тяхна брава, но при счупена врата, е кое да заключиш? а и само те имат ключ! Къде са им ремонтите за които вземат пари?! Ако те не искат да го оправят, защо не са ни уведомили да си го оправим ние, а това са доста години…от 2005 година…?! Каква е тази измислена от тях простотия?! На всички набедени абонати причините и таксите „леко” се разминават. То целта е ясна – да крадат пари до последно!!! Ето – не искат да говорят обяснят, а трябва да заведа дело, защото „в срок до три дни ни спират тока” – така пише в протокола. Е заведох по принуда дело – 210 лева от мен за отскок, и познайте кой ще спечели и по какъв начин, и кой ще плати разходите по делото?! До кога ще търпят власт имащите тези народни И чуждоземни изедници и крадци???!!!  Та всички взети пари отиват извън България! Защо?! Защо Албания, на която до скоро се смеехме ги изгони, а ние не?! Сега вече всички страни се смеят на нас.  Между другото видях и други подобни случаи из милата ни родина….. Това ще пратя, до омбудсмана на РБ, до главна прокуратура, до министерския съвет, до всички медии та да вадим кой на кого слугува и дали някой дума ще обели!  
НИКОЛАЙ НИКОЛОВ



Гласувай:
13




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bainiki
Категория: Други
Прочетен: 1820086
Постинги: 455
Коментари: 936
Гласове: 1328
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031